گزارش مالی سه ماه اخیر کپکام منتشر شد، رکوردی برای کپکام

کپکام

به گزارش ساویس‌گیم، کپکام اخیراً گزارش سال مالی خود را برای سه ماهه منتهی به 31 دسامبر 2020 منتشر کرد. و خاطرنشان کرد که فروش خالص نسبت به سال گذشته 22.6 درصد افزایش داشته است. سود عملیاتی سالانه 32.2 درصد افزایش یافته است که در نتیجه بالاترین سود سه ماهه در تاریخ شرکت است. همانطور که توسط Daniel Ahmad در توییتر اشاره شده، فروش Resident Evil 3 Remake بیش از 3.6 میلیون نسخه است.

خوب به نظر می رسد اما Resident Evil 2 Remake در همین بازه زمانی 4.7 میلیون نسخه فروخته است. Monster Hunter World: Iceborne همچنان عملکرد خوبی دارد و تاکنون 7.2 میلیون نسخه فروخته است. فروش کل بازی اصلی و بسته‌الحاقی آن نیز از 24 میلیون عبور کرده است. بازی Monster Hunter Rise، که مارس امسال برای سوئیچ به بازار عرضه می‌شود، در حال حاضر تقاضای زیادی را شاهد است.

بازی Street Fighter: Duel نیز یکی دیگر از عناون ساخته کپکام است. عنوانی موبایل به سبک JRPG که نوامبر گذشته در چین به دستگاه های iOS راه یافت. منتشر شده توسط تنسنت، عملکرد اولیه آن خوب بوده است. کپکام در ماه‌های آینده به خصوص با راه اندازی Resident Evil Village در ماه می انتظارات بیشتری را دارد. در روزهای آینده منتظر جزئیات بیشتر از ساویس‌گیم باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها