نگاهی بر Concept Art منتشر شده از بازی Psychonauts 2

Psychonauts 2

به گزارش ساویس‌گیم، مدیر استودیو Double Fine، تیم شفر، از Concept Art بازی Psychonauts 2 رونمایی کرد. این اتفاق نشان می‌دهد که این بازی در مراحل توسعه به خوبی پیش می‌رود.

بازی Psychonauts 2 در مراسم The Game Awards به عنوان دنباله بازی Psychonauts در سال 2005 اعلام شد. که دنباله رو داستان یک جاسوس جوان با توانایی‌های خاص به نام Raz بود. سری اول این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و بیش از 1.2 میلیون واحد فروخت.

با توجه به انتشار این تصاویر، طرفداران Psychonauts 2 اکنون نگاه دقیقتری از شکل ظاهری بازی دارند. به طور خاص، این تصاویر نگاهی اجمالی به شخصیت‌ها و برخی از مکان‌های بازی که بازیکنان می‌توانند شاهد آن‌ باشند، دارد. در یک مصاحبه در کنار انتشار این تصاویر آقای تیم شفر همچنین در مورد چگونگی پیشرفت Psychonauts 2 صحبت کرد.

اگرچه اکنون سال‌ها از انتشار سری اول این بازی می‌گذرد. اما مدیر این استودیو در مصاحبه با IGN اطمینان داد که اوضاع به خوبی پیش می‌رود و او برای اثبات این حرف تصاویر Concept Art زیادی را به همراه آورد. که تصاویر هنری شخصیت‌ها و برخی مکان‌ها مانند پشت بام‌ها و جاده‌‌ها با تصاویر سیاه و سفید و تمام رنگی را شامل می‌شد.

طبق گفته وی، استودیو Double Fine در این قسمت جزئیات بیشتری را از Psychonauts 2 منتشر کرده است. وی گفت: ما بیشتر به سراغ پرداختن به مواردی می‌رویم كه از قبل در بازی وجود داشته است. همچنین خاطرنشان کرد که بیماری کووید-19 و کار در خانه قطعاً سرعت تولید را کاهش می‌دهد. اما اوضاع از نظر برنامه ریزی زمانی در وضعیت مطلوبی است.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی Psychonauts 2 وجود ندارد. اما انتظار می‌رود که انتشار این بازی در سال آینده میلادی سال 2021 باشد. مدت‌هاست که از انتشار نسخه اول بازی می‌گذرد. و هواداران مشتاقانه منتظر دیدن Raz در ماجراجویی جدید او هستند.

*برای دیدن تصاویر در سایز اصلی روی تصاویر کلیک کنید*

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها