به‌روزرسانی 3.0 بازی Watch Dogs: Legion برای رایانه‌های شخصی منتشر شد

بازی Watch Dogs: Legion

به گزارش ساویس‌گیم، به دنبال تأخیر عرضه بازی Watch Dogs Online از دسامبر 2020 تا امسال، یوبی‌سافت اطلاعات جدیدی در مورد حالت چند نفره دارد. این خبر از انتشار عنوان به‌روزرسانی 3.0 برای بازی Watch Dogs: Legion خبر داد. که هم اکنون روی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود برای نسخه‌های کنسول نیز به زودی ارائه می‌شود. همراه با رفع اشکال‌ و بهبود، فایل‌هایی برای تست فنی حالت آنلاین در این به‌روزرسانی وجود دارد.

طبق گفته سازنده، تمرکز این تست بر پایداری سرویس و اطمینان از راه اندازی حالت آنلاین است. زیرا تیم توسعه‌دهنده ما داده‌ها را از تعداد نمونه بیشتری از بازیکنان جمع‌آوری می‌کند. همچنین اشاره کرد که برخی از تغییرات مربوط به به‌روزرسانی این عنوان برای کنسول، ممکن است در به روزرسانی برای راه اندازی حالت آنلاین قرار گیرد. چه موقع می‌توان بازی Watch Dogs Online را انتظار داشت؟ یوبی‌سافت گفته است که به زودی اطلاعات بیشتری ارائه می‌شود.

عنوان به روزرسانی 3.0 میزبان رفع مشکلات متعددی از بازی است. از برخی جلوه‌های صوتی پخش نشده هنگام شروع بازی جدید یا از سرگیری از منو گرفته تا رفع مشکلات مختلف از جمله مواردی است که این به‌روزرسانی به بازی می‌افزاید. بازی Watch Dogs: Legion در حال حاضر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری اس/ایکس، پلی‌استیشن 5 و همچنین گوگل استدیا در دسترس است.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها