نینتندو سوئیچ یکه‌تاز بازار؛ آمار فروش کنسول‌ها در ایالات متحده

نینتندو سوئیچ

به گزارش ساویس‌گیم، با توجه به پایان یافتن سال 2020 الآن بهترین فرصت برای تجزيه و تحلیل آمار آن سال می‌باشد. موضوعی که احتمالاً این روزها همه جا مورد بحث است، یکه‌تازی نینتندو سوئیچ در آمارهاست. فرقی نمی‌کند آمار کدام منطقه را بررسی کنیم، نینتندو و سوئیچ همه جا یکه‌تاز هستند. به نظر می‌رسد که این کنسول نینتندو را به دوران اوج خود بازگردانده است. آمار ایالات متحده هم به سود نینتندو است. با این تفاوت که سونی نیز در این بازار عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.

با توجه به آمار ارائه شده نینتندو سوئیچ در مجموع پرفروش‌ترین کنسول ایالات متحده در سال 2020 بوده است. این شامل فروش واحدی و دلاری می‌شود. از لحاظ فروش دلاری سالانه، نینتندو سوئیچ رتبه‌ی دوم پرفروش‌ترین در تاریخ ايالات متحده را به دست آورده است. رتبه‌ی اول مختص به نینتندو wii در سال 2008 می‌باشد.

نینتندو سوئیچ

سونی در آمار سال 2020 رتبه‌ی دوم را به دست آورد. رتبه‌ی دوم تعداد واحد فروخته شده به PS4 رسید. که با توجه به قدمت این کنسول، این آمار فوق‌العاده است. همچنين PS5 نیز رتبه‌ی دوم فروش دلاری را از آن خود کرد. با وجود این‌که مایکروسافت اعلام کرده بود که Xbox Series X/S بهترین عرضه در تاریخ ایکس‌باکس را تجربه کرده‌اند، اما هیچ اثری از آن‌ها در آمار نیست. آن‌ها در هيچکدام از آمارها حاضر نیستند!

خب دوستان نظرتان چیست؟ عملکرد نینتندو سوئیچ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

Animal Crossing: New Horizons صدرنشین جدول پرفروش‌ترین بازی‌های 2020 در آمازون

نینتندو سوئیچ ماه نوامبر در آمریکا بیش از 1.3 میلیون نسخه فروخت!

بازی Assassin’s Creed Valhalla تاج و تخت جدول فروش هفتگی بریتانیا را بازپس می‌گیرد

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها