بازی Tales from the Borderlands برای کنسول‌های جدید رده‌بندی شد

Tales from the Borderlands

به گزارش ساویس‌گیم، Telltale Games قبل از بسته شدن سابقه‌ی کار بر عناوین مختلفی را داشت. عناوینی که هر کدام نمرات و بازخورد‌های مختص به خود را می‌گرفتند. اما یکی از این عناوین که فوق‌العاده ظاهر شد بدون شک Tales from the Borderlands می‌باشد. این بازی به سبب ارائهی شخصیت‌های باورپذیر و داستانی جذاب، توانسته بود طرفداران زیادی به دست آورد. قطعاً Tales from the Borderlands یکی از بهترین بازی‌های این استودیو می‌باشد. حال به نظر می‌رسد که قرار است شاهد عرضه‌ی آن روی کنسول‌های جدید نیز باشیم.

به نقل از Gematsu این بازی توسط سازمان رده‌بندی اروپا PEGI برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S رده‌بندی سنی شده است. البته این بازی هنوز برای این کنسول‌ها به صورت رسمی معرفی نشده است. اما با توجه به این موضوع باید منتظر عرضه‌ی Tales from the Borderlands برای این کنسول‌ها باشیم. 

tales_from_the_borderlands

سال گذشته شایعات زیادی خبر از ساخت نسخه‌ی دوم این بازی می‌دادند. شایعاتی که البته هیچ جای اتکا ندارند. اما اگر این موضوع درست باشد، احتمالاً با عرضه‌ی مجدد نسخه‌ی نخست قصد ایجاد هیجان حول این بازی داشته باشند. در همین راستا بازی دیگری از این استودیوی احیا شده در راه است. The Wolf Among Us 2 قرار است در ادامه‌ی این سال عرضه شود. نسخه‌ی نخست این بازی عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و بسیار آن را بهترین بازی Telltale Games می‌دانند. جالب است بدانید که این نسخه به صورت اپیزودیک عرضه نخواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی عناوین جدید این استودیوی احیا شده مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها