تماشا کنید: تریلر جدید Returnal ، نمایش سلاح‌ها و دشمنان

Returnal

به گزارش ساویس‌گیم، استودیو Housemarque تریلر جدیدی از بازی Returnal، منتشر کرده و تمرکز بر روی مبارزات درون بازی است. این تریلر برخی از سلاح‌ها‌، ابزارها و حتی دشمنان مختلفی را که بازیکنان با آن‌ها رو به رو  می‌شوند به نمایش می‌گذارد. در انتهای این مطلب آن را بررسی کنید.

از جمله این اسلحه ها در بازی Returnal می‌توان به Tachyomatic Carbine ، یک تفنگ هجومی اشاره کرد که باعث شلیک گلوله‌ها به صورت رگباری می‌شود. و همچنین Shockstream که یک بار الکتریسیته ساطع می‌کند. همچنین وسایلی مانند Cthonos که برای سپر از آن استفاده می‌شود و وسایل مختلف  ناشناخته نیز مانند Damaged Fabricator در این تریلر دیده‌ می‌شوند.

انگل‌های عجیب و غریب نسخه‌های قبلی را به خاطر می‌آورید؟ آن‌ها در واقع تأثیرات مثبت و منفی را در بازی دارند. به عنوان مثال، کشتن این موجودات ممکن است سلامتی شما را تامین کند. اما باعث می‌شود دشمنان با کشته شدن از خود اسید‌ی نیز پخش کنند. در ادامه این تریلر منتشر شده را بررسی کنید.

بازی Returnal در تاریخ 19 مارس مصادف با  جمعه 29 اسفند به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود. منتظر جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده باشید.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها