فایرفلای عرضه بازی Stronghold: Warlords را به تاخیر انداخت

Stronghold: Warlords

به گزارش ساویس‌گیم، استودیو فایرفلای توسعه‌دهنده بازی Stronghold: Warlords مجدداً اعلام از به تاخیر افتادن انتشار بازی داد. به صورت رسمی قرار بود بازی در تاریخ 26 ژانویه مصادف با سه‌شنبه 7 بهمن منتشر شود. اما الان با تاخیر پیش آمده قرار است بازی در تاریخ 9 مارس مصادف با 19 اسفند عرضه شود. این اتفاق بعد از تاخیر اخیر بازی در سپتامبر 2020 بود. دلیل اصلی این اتفاق مشکلات در بخش چند نفره اعلام شده است.

بر طبق اطلاعات منتشر شده در توییتر توسعه دهندگان، بخش چندنفره بازی Stronghold: Warlords برای عرضه در این تاریخ در دسترس نیست. که با مشکلات غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شده است. همچنین توسعه‌دهنده برای بهبود این وضعیت به مدت زمان بیشتری برای بهبود این وضعیت نیاز دارد. به گفته آن‌ها این بخش تکمیل خواهد شد و در آینده منتشر خواهد شد. توسعه‌دهندگان بازی تصمیم دارند به وعده خود که قرار بود بخش چند نفره هنگام انتشار بازی در دسترس باشد عمل کنند. تا طرفداران بتوانند تجربه کاملی از بازی هنگام انتشار داشته باشند.

بازی Stronghold: Warlords بخش چند نفره کاملی را در دسترس قرار خواهد داد. دو بازیکن قادر خواهند بود تا به صورت تیمی در مقابل هوش مصنوعی بازی به رقابت بپردازند و منابع یکدیگر را با هم یا به صورت تک نفره مدیریت کنند. علاوه بر این بخش نظامی یا اقتصادی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

پشتیبانی استیم نیز برای بازی Stronghold: Warlords از زمان انتشار برای نقشه‌های ساخته شده کاربران در دسترس خواهد بود.  خوشبختانه قرار است گیم‌پلی بازی در هفته‌های آینده و قبل از انتشار بازی منتشر شود. برای دریافت اخبار جدیدتر همراه ساویس‌گیم باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها