بازی‌های جدید سرویس اشتراکی PlayStation Now مشخص شدند

PlayStation Now: the crew 2

به گزارش ساویس‌گیم، سال جدید آغاز شده است و زمان بازی‌های جدید فرا رسیده است. امروزه سرویس‌های زیادی برای انواع و اقسام پلتفرم‌ها در دسترس است. یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین اما PlayStation Now می‌باشد که اخیراً دستخوش تغییرات مثبتی شده است.

PlayStation Now به دلیل کم توجهی سونی مدت‌ها به سایه رفته بود ولی امروزه اوضاع بهتری پیدا کرده است. سرویس استریمینگ پلی‌استیشن کتابخانه‌ای مشتمل بر بیش از 200 بازی دارد. که غالب این عناوین انحصاری‌های سطح جهانی پلی‌استیشن در طول نسل‌ها هستند. حال 3 بازی جدید به این سرویس اضافه شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

گل سر سبد این بازی‌های جدید عنوان The Crew 2 از یوبیسافت می‌باشد. این بازی مسابقه‌ای تحسين‌شده به شما امکان مسابقه در زمین، هوا و دریا خواهد داد. وسیله‌های این بازی را هم طبیعتاً انواع ماشین‌ها، موتورها، هواپیماها و قایق‌ها تشکیل می‌دهند.

بازی بعدی Surviving Mars نام دارد. همانطور که از اسم این بازی برمی‌آید، شما باید یک کلونی جمعیتی در مریخ تأسیس کنید و تلاش کنید تا شرایط بقا و راحتی را فراهم آورید.

در نقطه‌ی دیگر ما Frostpunk: Console Edition را داریم. توان بقا در سرمای شدید را دارید؟ وظيفه‌ی شما در این بازی تنها یک چیز است، پابرجا نگه داشتن شهر صنعتی که به لطف نیروی بخار زنده مانده است.

عناوین The Crew 2، Surviving Mars و Frostpunk: Console Edition هم‌اکنون برای PlayStation Now در دسترس هستند. توضیحات تکمیلی از اینجا در دسترس است.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی کدام یک مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها