بازی Sky: Children of the Light جدیدترین اثر سازندگان Journey به نینتندو سوئیچ می‌آید

Sky: Children of the Light

به گزارش ساویس‌گیم، به نقل از Nintendo Life استودیوی Thatgamecompany خالق بازی تحسین‌شده‌ی Journey جدیدترین بازی خود به نام Sky: Children of the Light را به نینتندو سویچ می‌آورد.

بازی Sky: Children of the Light در سال ۲۰۱۹ بر روی موبایل‌های اپل منتشر شد و در سال ۲۰۲۰ برای اندروید نیز پورت شد‌. در مارس ۲۰۲۰ طی رویداد Indie Word انتشار این بازی بر روی نینتندو سویچ نیز تایید شد.
فضای بازی Sky: Children of the Light شباهت بسیار زیادی به Journey دارد. در این بازی بازیکنان با استفاده از یک شنل که به آن‌ها قابلیت پرواز کردن را می‌دهد به جستجوی سرزمین جادویی می‌پردازند. همینطور در این بازی به مانند Journey بازیکنان می‌توانند همدیگر را در بازی ملاقات کنند. این موضوع باعث رقم خوردن یک تجربه‌ی اجتماعی یگانه می‌شود.
این بازی از زمان انتشارش بر روی موبایل‌ها، به آمار خیره‌کننده‌ی ۵۰ میلیون دانلود رسیده‌است.

سازندگان Sky: Children of the Light از محبوبیت این بازی در مسیر فعالیت‌های بشر دوستانه استفاده کرده‌اند. برای مثال در روز زمین سال ۲۰۲۰ در این بازی رویداد “روز طبیعت” برگزار شد که قابلیت خرید درون برنامه‌ای را در دسترس بازیکنان می‌گذاشت. با استفاده از درآمد آن ۴۰۵۷۶ درخت در استرالیا و آمازون کاشته شد. همینطور طی یک رویداد دیگر مبلغ ۱۰۲۷۳۴۰ دلار جمع آوری و به مرکز پزشکی Sans Frontières اهدا شد.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ نظرتان در مورد Sky: Children of the Light چیست؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا سیاریمشاهده نوشته ها

Avatar for محمدرضا سیاری

Discover Hope

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها