آخرین اطلاعات درباره‌ی بازی Psychonauts 2 از زبان تیم شیفر

Psychonauts 2

به گزارش ساویس‌گیم، Psychonauts 2 در طول این مدت بارها با تأخیر مواجه شده است. به نظر می‌رسد که سازندگان عجله‌ای برای آماده کردن بازی ندارند. آخرین بار بازی به 2021 تأخیر خورد و حال به نظر نمی‌رسد که بیش از این شاهد تأخیر باشیم.

در ویدئوی بحث و گفتگو جناب تیم شیفر افسانه‌ای در خصوص روند توسعه‌ی بازی توضیح می‌دهد. تیم از پیشرفت خوب و مناسب پروژه صحبت می‌کند که احتمالاً بی ارتباط به خریده شدن استودیو توسط مایکروسافت نباشد. بدون شک با توجه به منابع مالی ردموندی‌ها اوضاع استودیوی Double Fine بهتر و بهتر خواهد شد. به نقل از کارگردان بازی Psychonauts 2 جناب تیم شیفر، تمام مراحل بازی کامل شده‌اند.

تیم شیفر

در حال حاضر کارهای بهینه‌سازی و عیب یابی در حال اجراست. در ویدئوی پائین آقای شیفر اعلام می‌کند که مراحل بازی تماماََ بررسی شده‌اند. همچنین ایشان این نکته را نیز اعلام کرد که این بار می‌توانند بازی را بدون کرانچ (کار زیاد و پُر فشار) به اتمام برسانند. برخلافِ نسخه‌ی اول بازی که به نقل از آقای شیفر بدترین نوع کرانچ را پشت سر گذاشته بود.

دانلود با کیفیتSD  |  دانلود با کیفیتHD    

تماشا به صورت تمام صفحه

با این تفاسیر بازی Psychonauts 2 در ادامه‌ی این سال میلادی برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S, Xbox One, PS4 و PC عرضه خواهد شد. منتظر اطلاعات بیشتر در خصوص این بازی باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها