کاهش حجم سه‌گانه‌ی هیتمن به زیر 100 گیگابایت

hitman 3 هیتمن

به گزارش ساویس‌گیم، چند روزی از ورود به سال 2021 میلادی می‌گذرد. یکی از عناوینی که همین ابتدای سال میلادی عرضه خواهد شد، Hitman 3 از IO Interactive می‌باشد. این بازی قرار است پایانی شکوهمند بر سه‌گانه‌ی جدید هیتمن باشد. جالب است بدانید که تمام مراحل این سه‌گانه در Hitman 3 قابل بازی خواهند بود. و از همه مهم‌تر این‌که برای خریداران نسخه‌های پیشین هیتمن به رايگان در دسترس قرار خواهند گرفت. اگر با این صحبت‌ها نگران حجم بازی شدید، IO Interactive اعلام کرد که حجم سه‌گانه را به طرز چشمگیری کاهش داده است.

یکی از اعضای سازندگان بازی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: چیزی که فکر می‌کنم همه‌ی شما را خوشحال خواهد کرد، این است که ما حجم تمام بازی‌های این سه‌گانه را به انضمام تمام محتویات، به 100 گیگابایت رساندیم. همچنین موتور بازی‌سازی نیز تقویت شده است. تمام سطوح صیقل یافته‌اند و چشم‌نواز خواهند بود. این ارتقاء شامل بازی‌های قبلی نیز می‌شود.

بازی Hitman 3 در تاریخ 20 ژانویه مصادف با اول بهمن‌ماه برای پلتفرم‌های Google Stadia, Xbox One, PS4, PC, PS5 و Xbox Series X/S عرضه‌ خواهد شد. نسخه‌ی مبتنی بر پردازش ابری نیز راهی نینتندو سوئیچ خواهد شد. شما می‌توانید گیم‌پلی جذاب 5 دقیقه‌ای بازی را از اینجا تماشا کنید. تا کنون مکان‌های دبی، دارتمور انگلستان‌ و Chongqing چین نیز برای بازی هیتمن 3 تأیید شده‌اند. منتظر اخبار بيشتر در آینده‌ی نزدیک باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی نسخه‌ی جدید هیتمن هیجان‌زده هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها