ظرافت و زیبایی| نسخه‌ی محدود پلی‌استیشن 5 از برند لوکس Caviar

Caviar

به گزارش ساویس‌گیم، برند Caviar با نام تجاری لوکس روسی از نسخه محدود، پلی استیشن 5 با استفاده از طلای 18 عیار رونمایی کرده است. هیچ قیمت رسمی ذکر نشده است، اما بدون شک قیمت آن بسیار زیاد خواهد بود.

این خبر تنها چند روز پس از اعلام نسخه‌های سفارشی پلی‌استیشن 5 توسط Dbrand منتشر شد. تلاش‌های قبلی برای فروش نسخه‌های سفارشی پلی‌استیشن 5 پس از تهدیدهای قانونی توسط سونی متوقف شد. اکنون به نظر می‌رسد که برند لوکس خاویار با نسخه‌های سفارشی خود در حال خودنمایی است.

در اوایل امروز، LetsGoDigital گزارشی از برند Caviar برای یک نوع کنسول سفارشی منتشر کرد و در مورد هزینه آن حدس‌هایی زد. این وب سایت می‌نویسد: نسخه محدود پلی‌استیشن 5 Caviar در کارگاه جواهرات سازی این شرکت کاملاً با طلای 18 عیار پوشیده شده است. همچنین با کنترلر دوال‌سنز مطابقی داده شده است. در مورد طراحی، LetsGoDigital اضافه می‌کند:

“خاویار یک طرح سه بعدی را انتخاب کرده است که ظاهری فوق العاده حجیم با بافتی زیبا به کنسول می‌بخشد. این کنسول از 8 صفحه ساخته شده با طلای 18 عیار ساخته شده است. برای ساخت این طرح منحصر به فرد و لوکس، کمتر از 30 کیلوگرم از طلا استفاده می‌شود که 20 کیلوگرم از آن در کنسول موجود است. “

وزن استاندارد پلی‌استیشن 5 چیزی کمتر از 4.5 کیلوگرم دارد که باعث می‌شود نسخه سفارشی Caviar بیش از چهار برابر وزن داشته باشد. وب سایت فروشنده این کنسول قیمتی برای این کنسول جالب ذکر نکرده است. اما LetsGoDigital خاطرنشان می‌کند، “با قیمت طلا تقریباً 50،000 یورو برای هر کیلو، قیمت تمام شده کنسول بازی به تنهایی در حدود 15000000 یورو است. که برابر با 1،831،545 دلار است.

نسخه محدود پلی‌استیشن 5 خاویار قطعاً برای همه مناسب نیست، اما وجود آن چند سوال را ایجاد می‌کند. مطمئناً بزرگترین آن‌ها: آیا سونی اجازه فروش این کنسول را می‌دهد؟ و چه کسی حتی آن را می خواهد؟ خاویار در ارائه محصولات لوکس تخصص دارد. بنابراین حتی اگر یک پلی‌استیشن 5 طلایی برای یک مصرف کننده معمولی در نظر گرفته نشده باشد. اما وجود آن هنوز سوالات زیادی را در ذهن ایجاد می‌کند.

سایر تصاویر منتشر شده از طراحی این کنسول

نظر شما در مورد این طراحی خاص کنسول چیست؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها