سایبرپانک 2077 از PSN حذف شد، همه‌ی خریداران امکان بازپس‌گیری خواهند داشت

سایبرپانک 2077 cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، اکنون یک هفته از عرضه بازی سایبرپانک 2077 می‌گذرد. در حالی که هیجان زیادی برای این بازی وجود داشت، اکنون بحث‌های فراوانی نیز پیرامون این بازی وجود دارد. بیشتر این موارد از نسخه ضعیف کنسول، به ویژه نسخه نسل آخر ناشی می‌شود. در حالی که همه نسخه‌ها مشکلات خود را دارند. نسخه های موجود در پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان، به خصوص سیستم‌های پایه، مشکلات عمده‌ای داشته‌اند. OpenCritic برای اولین بار در تاریخ خود، به دلیل وضعیت بد بازی، حتی اخطار مربوط به این نسخه از بازی را صادر کرد.

قابل درک است که برخی از خریداران خواهان بازپرداخت وجه بوده‌اند. اما به نظر می‌رسد این روند لایه‌های پیچیده‌ای دارد. ابتدا یک سوءتفاهم از سوی توسعه دهنده CD Projekt RED وجود داشت، جایی که به نظر می‌رسید آن‌ها در زمینه بازپرداخت با سونی و مایکروسافت توافقاتی داشته‌اند (در صورتی که اینگونه نبوده است) و گزارش شده است که بسیاری از درخواست‌های بازپرداخت رد شده‌اند و به آنها گفته شده است که منتظر به روزرسانی بیشتر باشید.

در وبلاگ رسمی پلی‌استشین، سونی اعلام کرد که سایبرپانک 2077 را تا اطلاع ثانوی حذف می‌کند. علاوه بر این، آن‌ها گفتند که شروع به بازپرداخت کامل به همه کسانی که بازی را خریداری کرده‌اند می‌کنند.

این موضوع اکنون نشان می‌دهد که این بازی دیگر برای خرید روی کنسول پلی‌استشین 4 یا پلی‌استشین 5 در دسترس نیست. مطمئناً، اگر بازی را قبلاً خریداری کرده باشید، همچنان به آن دسترسی خواهید داشت.

این یک اتفاق خاص است، بدون شک و هرگز نمی‌توانید به یاد بیاورد که پیش از این چنین اتفاقی افتاده باشد. با این حال، با توجه به مواردی که گزارش شده است، احتمالاً حذف سایبرپانک 2077 ضروری تشخیص داده شده است. هنوز اتفاقی از این دست در ایکس‌باکس رخ نداده است. اما نسخه ایکس‌باکس وان بازی نیز بسیاری از مشکلات مشابه را گزارش کرده است.

بنابراین دیدن اتفاقات مشابه و حذف این بازی از ایکس‌باکس نیز خیلی دور از انتظار نخواهد بود تا زمانی که این مشکلات برطرف شود. همانطور که سازنده متعهد شده است در به روزرسانی‌های بعدی این مشکلات برطرف می‌شود. ساویس‌گیم را برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد بازی سایبرپانک 2077  دنبال کنید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها