بازی Granblue Fantasy: Relink در سال 2022 در دسترس قرار خواهد گرفت

Granblue Fantasy: Relink

به گزارش ساویس‌گیم، مدت زمان طولانیست که Cygames برای اولین بار Granblue Fantasy: Relink را رونمایی کرد. در سال 2016 به عنوان اولین نقش‌آفرینی کامل کنسولی در این مجموعه معرفی شد. این بازی در ابتدا توسط Cygames و Platinum Games در دست ساخت بود، قبل از اینکه Platinum از پروژه خارج شود و توسعه به طور کامل در اختیار Cygames قرار بگیرد. این اتفاق در سال 2019 صورت گرفت.

با این حال از آن زمان تا کنون به روزرسانی‌های این بازی اندک بوده است. و بسیاری را به این فکر می‌اندازد که چه زمانی شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود و وضعیت پروژه چیست. Granblue Fantasy Fes 2020 به تازگی آغاز به کار کرده است و در اولین روز این رویداد، کارگردان بازی Tetsuya Fukuhara در مورد این عنوان نقش‌آفرینی آینده صحبت کرد. فوکوهارا پس از عذرخواهی به دلیل به‌روزرسانی‌های اندک و اعتراف به اینکه بازی خیلی زود رونمایی شده بود. تایید کرد که Granblue Fantasy: Relink اکنون در سال 2022 عرضه خواهد شد. علاوه بر آن، نسخه‌ی PS5 بازی نیز تأیید شد.

با توجه به بازه‌ی عرضه‌ی آن در سال 2022، انتشار نسخه‌ی بین نسلی واقعاً تعجب آور نیست. می‌توانید نمایش‌های روز اول Granblue Fantasy Fes 2020 را به طور کامل از طریق اینجا تماشا کنید.

خب عزیزان نظرتان چیست؟ این بازی مورد توجهتان قرار گرفته است؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها