بازی Disco Elysium: The Final Cut محتوای جدیدی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی به ارمغان می‌آورد

disco elysium

به گزارش ساویس‌گیم، اگر آماده اجرای یک درام کارآگاهی سخت باشید، زمان آن فرا رسیده است که دنیای Disco Elysium را کشف کنید. این بازی به عنوان Disco Elysium: The Final Cut نامگذاری شده است، که ابتدا در جریان The Game Awards 2020 معرفی شد. و قرار است راهی کنسول‌ها و کامپیوتر شود. نسخه‌ی جدید بازی شامل صداگذاری کامل، Vision Quests جدید، قابلیت بازی بهتر، موارد قابل تنظیم‌تر، آزادی بیشتر برای کاوش در جهان، و ارتقاء اضافی. این نسخه به عنوان یک پیشرفت کلی در بازی به صورت رایگان برای صاحبان نسخه‌ی اصلی آن ارائه می‌شود. در حال حاضر بازی برای خریداران جدید، فقط 39.99 دلار هزینه دارد.

غیرممکن است که به Disco Elysium علاقمند نشوید. از فضای کارآگاهی جذاب، تا جهانی که به تصویر می‌کشد.  این تجربه‌ای است که می‌تواند به راحتی در بعضی از فهرست‌های بازی سال قرار بگیرد.

” اگر هنوز آن را بازی نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌شود که این کار را انجام دهید. اما ممکن است ترجیح دهید منتظر محتوای جدید Final Cut باشید. خصوصاً اینکه صداپیشگی جدیدی ارائه می‌دهد و مواردی دیگر. در هر صورت، ارزش غوطه‌وری در آن بسیار زیاد است.”

بازی Disco Elysium: The Final Cut علاوه بر Steam ، GOG ، App Store ، Epic Games Store و Google Stadia ، به صورت دیجیتالی در مارس 2021 برای PlayStation 5 و PlayStation 4 در دسترس خواهد بود. سپس در تابستان 2021، اولین نمایش آن در Xbox Series X|S و Nintendo Switch را شاهد خواهیم بود.

دانلود با کیفیتSDدانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظر شما چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها