Cyberpunk 2077 و پاسخ به گزارش مسائل مربوط به تشنج!

cyberpunk 2077

به گزارش ساویس‌گیم، بعد از مدت‌ها انتظار، بالأخره به زودی می‌توانیم Cyberpunk 2077 را بازی کنیم. این بازی هم‌اکنون در دسترس منتقدان است و همچنين در اختیار داوران بخش جوایز مراسمات. البته نسخه‌هایی از آن در همه‌ی نقاط به بیرون درز پیدا کرده است. و تعدادی از گیمرها نیز به بازی دسترسی یافتند.

استقبال از باز عمدتاً مثبت بوده است، اما حتی درخشان‌ترین آن‌ها نیز به مشکلات فنی این بازی اشاره کرده‌اند. چیزی که ظاهراً تا حدی رفع شده است. احتمالاً یکی از نقدهای بزرگی که در این زمینه صورت گرفته است، گزارشی از وجود نورهای تشنج‌آور در بازی بدون هشدار مناسب بوده است. اما به نظر می‌رسد سازندگان از این امر آگاه هستند.

در توئیتر رسمی سایبرپانک، آنها مقاله‌ی Game Informer را که در ابتدا موضوع را برجسته کرده بود، دوباره بازتوییت کردند. (می‌توانید همه چیز را از اینجا بخوانید). آنها اشاره کردند که بخشی از توافق نامه EULA آنها وجود دارد که در مورد تشنج صحبت می‌کند. اگرچه آن‌ها به جزئیات خاصی نمی‌پردازند. اما از نویسنده برای برجسته کردن موضوع تشکر می‌کنند و می‌گویند که روی یک راه حل دائمی‌تر در حال کار هستند.

صادقانه بگویم، این یک مشکل بزرگ است. از آنجا که حتی با وجود آن‌که در توافق‌نامه EULA، اخطارهای این شکلی ذکر شده‌اند، فرم‌های طولانی برای عناوین امروزی کاملاً استاندارد هستند. هرچند امیدوارم بتوان آن را به زودی برطرف کرد. تا آن زمان اگر مستعد حملات تشنجی هستید، هنگامی که بازی Cyberpunk 2077 در 10 دسامبر عرضه می‌شود، مراقب خودتان باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها