7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم باس‌های الدن رینگ elden ring dlc boss مالنیا میکولا رادان

پس از معرفی دی ال سی داستانی الدن رینگ elden ring ما به همراه دوستان طی یک گپ و گفت عالی نشستیم و به این فکر کردیم که دوست داریم کدام باس فایت‌ها را در Shadow of the Erdtree ببینیم و حتی فرضیه‌های جدیدی را در مورد دی ال سی جذاب شاهکار From Software مطرح کردیم. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید تا به 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم بپردازیم.

  • سازنده: فرام سافتور FromSoftware
  • ناشر: باندای نامکو Bandai Namco
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس
  • ژانرها: اکشن، نقش آفرینی، ماجراجویی

نوشتار مرتبط:  راهنمای برطرف کردن مشکلات الدن رینگ Elden Ring 

راهنمای بازی الدن رینگ elden ring، راهنمای ویدیویی الدن رینگ در بالا روش کشتن تمام باس‌های بازی را نشان می‌دهد. راهنمای کشتن مالنیا، راهنمای مبارزه با گادوین و اژدهای الدن رینگ در ویدیو بالا آورده شده است. واکترو مبارزه با تمام باس‌های الدن رینگ را از دست ندهید. در ادامه به راهنمای الدن رینگ، راهنمای باس های الدن رینگ، رمز های الدن رینگ، داستان بازی الدن رینگ و کاربرد ایتم های الدن رینگ خواهیم پرداخت.

تنها یک تصویر لازم بود تا همان هیاهوی بی‌نظیری را که طرفداران الدن رینگ Elden Ring یک سال پیش در زمان انتشار بازی احساس کردند، دوباره فراگیر شود. از سوی دیگر فروش 20 میلیون نسخه‌ای شاهکار فرام سافتور، رقمی که تا چندی پیش برای یک بازی سولز لایک غیرقابل تصور بود، گواهی بر عشق گیمرها به این عنوان است. بازی فوق العاده‌ای که توانسته است بسیاری از گیمرها را که عاشق «فانتزی» شده‌اند، به سوی خود جذب کند. الدن رینگ توسط تیمی به رهبری هیدتاکا میازاکی با همکاری نویسنده مشهور جورج آر آر مارتین ساخته شده است.

چند روز پیش از در حال ساخت بودن اولین DLC بازی الدن رینگ Elden Ring به نام Shadow of the Erdtree باخبر شدیم، بسته الحاقی که طبق برخی شایعات بسیار طولانی خواهد بود و می‌تواند بازیکنان را برای ساعات بیشتری در داخل جهان بازی سرزمین میانه مشغول کند.

با این حال، همه چیزهایی که در مورد این بسته گسترش دهنده می‌دانیم تنها به یک تصویر محدود شده است. تصویری که گمانه‌زنی‌های بی‌پایانی در سراسر وب منطبق بر آن متولد شده‌اند. تصویر به وضوح نشان می‌دهد که میکولا Miquella سوار بر تورنت است، سوار روح مانندی که ما را در طول بازی همراهی می‌کرد، در حالی که درختی را مشاهده می‌کند که شبیه درخت Erdtree است، اما در حالت پوسیدگی، که به نظر می‌رسد مایع طلایی از آن جاری می‌شود. در اطراف میکوئلا Miquella می‌توانید مقبره‌های محو شده را ببینید که بسیار یادآور ظاهر ارواح است که می‌توانند در جنگ احضار شوند.

دی ال سی الدن رینگ Shadow of the Erdtree

این اثر هنری به طرفداران المان‌های کافی داده است تا حتی برای ماه‌ها در مورد محتوای DLC الدن رینگ حدس بزنند، به این امید که به زودی جزئیات جدیدی ارائه شود.

یک چیز در حال حاضر مشخص است: Shadow of the Erdtree روی Miquella تمرکز خواهد کرد، مرموزترین و جذاب‌ترین نیمه خدایان، که در بازی اصلی تنها کسی بود که هنوز چیزهای زیادی در مورد خودش برای گفتن داشت. بنابراین، دانستن این که دی ال سی می‌تواند شکاف‌های موجود در داستان پیچیده بازی را پر کند، آرامش بخش است. با این حال، هنوز اسرار زیادی از داستان بازی وجود دارد که در انتظار فاش شدن است – و امیدواریم Shadow of the Erdtree به شخصیت‌ها و پازل‌های زیادی که هنوز چیزهای زیادی برای گفتن دارند، فضای کافی برای درخشش را بدهد.

با پیوستن به قطار گمانه زنی‌ها در مورد محتوای Shadow of the Erdtree، تصمیم گرفتیم این کار را به مناسب‌ترین روش برای بازی FromSoftware انجام دهیم، یعنی با صحبت در مورد باس‌هایی که می‌خواهیم در دی ال سی با آن‌ها روبرو شویم و دلایل بی نقص بودن حضور آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنیم. همچنین خواهیم گفت که چرا وجود آن‌ها برای روشن شدن نقاط مبهم مختلف داستان عالی خواهند بود.

توجه! متن زیر  پر از اسپویل‌های الدن رینگ Elden Ring است، اگر بازی را کامل نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم که مطالعه این مقاله را متوقف کنید.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی الدن رینگ Elden Ring 

کاور بازی الدن رینگ elden ring

  1. میکولا

ممکن است به عنوان یکی از گزینه‌ها خیلی بدیهی به نظر برسد، اما بدون شک یکی از معدود قطعیت‌هایی است که با نگاه کردن به تنها تصویر دی ال سی داریم. میکولا Miquella از زمانی که وجود آن برای اولین بار مشخص شد، همیشه علاقه زیادی را در بین طرفداران این بازی برانگیخته است.

دوقلو مالنیا Malenia، او در بدو تولد مورد نفرین قرار گرفت، نفرینی که او را مجبور می‌کند در بدن کودکی زندگی کند که هرگز بزرگ نخواهد شد. علیرغم این محدودیت، مانند خواهرش و رانی، او لایق امپریایی بودن، یعنی کاندیدای احتمالی برای جانشینی مادرش ماریکا Queen Marika the Eternal به عنوان خدایی که توسط اراده برتر Greater Will انتخاب شده بود، تلقی می‌شد و احتمالاً، اگر نفرین او نبود، او نیز جزو قدرتمندترین نیمه خدایان قلمداد می‌شد.

از سوی دیگر، خود مالنیا، که هم در بازی و هم در داستان Elden Ring قدرت زیادی از خود نشان می‌دهد، ادعا می‌کند که Miquella ترسناک‌ترین امپرینز است.

الدن رینگ پیله میکولا

با وجود گرفتار شدن در بدن یک کودک، میکولا هنوز یک نیمه خداست که قبل از از دست دادن ایمان، جادوهای قدرتمندی از حکم طلایی Golden Order را خلق کرده است. او سپس به جامعه الفائل Elphael، متشکل از همه نژادها و مردمی که توسط حکم طلایی مورد تبعیض قرار گرفته بودند، زندگی بخشید، و به لطف قدرت خود، درخت مقدسی را رشد داد که قرار بود جایگزینی برای درخت مادر باشد، هم برای درمان نفرین خودش و بالاتر از همه، نفرین خواهرش.

ظاهراً با توجه به اینکه با بررسی مجدد تحقیقات او در بازی، می‌توان سوزنی را پیدا کرد که بتواند تأثیر خدایان خارجی مانند اسکارلت روت را خنثی کند، نقشه میکولا مؤثر بوده است.

در Shadow of Erdtree، نظریه معروفی مبنی بر اینکه میکولا خود سنت ترینا St Trina است، یک شخصیت مرموز مرتبط با رویا که گاهی به عنوان یک دختر جوان و گاهی به عنوان یک کودک توصیف می‌شود، فرضیه‌ای ممکن است در نهایت تایید شود. در بازی چندین شی از این شخصیت معمایی را پیدا می‌کنیم، از جمله تنها سلاح‌های موجود در بازی که قادر به ایجاد وضعیت Sleep هستند.

بعداً مشخص شد که یک محتوای حذف شده از Elden Ring حول محور سنت ترینا و امکان ورود به رویاهای برخی از شخصیت‌های مهم بازی می‌چرخد. شاید یک سرنخ در مورد نحوه دسترسی به دی ال سی – در دنیای رویایی ایجاد شده توسط میکولا اتفاق بیفتد که هنوز در خواب است، جایی که ما قادر خواهیم بود برخی از رویدادهای گذشته را قبل از بیداری خود به عنوان Godfrey دوباره تجربه کنیم. یک ترفند احتمالی که مشابه آنچه در برخی از DLCهای دیگر عناوین FromSoftware استفاده شده است.

میکولا الدن رینگ مالنیا رانی 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

آخرین باری که میکولا را در بازی دیدیم، او در پیله‌اش بود، هنوز در خواب بود، پس از کنده شدن از درخت مقدسش توسط موگ خونخوار Mohg, Lord of Blood، برادر ناتنی‌اش، که همیشه عاشق او بوده است و مشتاق صعود او به الوهیت بوده تا در کنار او به عنوان مشاور پادشاه حکومت کند.

پس از شکست دادن مغ Mohg, Lord of Blood در الدن رینگ، ما فقط یک دست بزرگ را دیدیم که از پیله بیرون آمد، که نشان می‌دهد خون نفرین شده Omen (که میکولا با آن تغذیه شده بود و مغ از خدای خارجی دیگر، مادر بی شکل Formless Mother به دست آورده بود) اثرات ناگواری داشت. حتی اگر به نظر می‌رسد او توانسته است فرزند نیمه خدا را بزرگ کند.

چیزی که نمی‌دانیم این است که وقتی از خواب بیدار می‌شود چه شکلی خواهد داشت و آیا چهره‌ای وحشتناک جای یک پسر معصوم و اثیری را خواهد گرفت، همانطور که قبلاً برای سایر نیمه خدایان قبل از او اتفاق افتاده است. فعلاً باید منتظر انتشار Shadow of Erdtree باشیم تا این معمای بزرگ مربوط به این شخصیت روشن شود.

داستان میکولا

آیا Shadow of the Erdtree می‌تواند تمام رمز و رازهای پیرامون شخصیت Miquella را توضیح دهد؟

نوشتار مرتبط:  سخت‌ترین بازی‌های پلی استیشن 4 

  1. گادوین – 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

ما از قبل می‌دانستم که چگونه روح گادوین Godwyn در جریان شب معروف به چاقوهای سیاه توسط Rune of Death نابود شد، اما پس از دفن شدن در پایه ریشه درخت مادر، بدن بی روح او در حالتی مرده زندگی کرد و به صورت غیرقابل تشخیص تغییر کرد.

بدن علاوه بر جهش وحشتناکی که داشت، بلای ریشه‌های مرگبار را نیز به وجود آورد، نفرینی که «کسانی که در مرگ زندگی می‌کنند» را ایجاد کرد، نوعی مرده متحرک که دیگر پس از مرگشان قادر به بازگشت به ریشه‌های درخت مادر نیستند. بنابراین گادوین را شاهزاده مرگ نیز می‌نامند، دقیقاً به این دلیل که اولین نیمه خدایی بود که مرد.

اگر دقت کنید، در تصویر Shadow of the Erdtree، درخت در حال پوسیدگی که در پس‌زمینه دیده می‌شود، توسط توده‌ای سیاه رنگ احاطه شده است که شباهت زیادی به دسته‌های مگس دارد که در جایی که بدن گادوین قرار دارد دیده می‌شود، در حالی که رنگ تیره درخت شبیه به رنگ ریشه‌های مرگبار درخت است.

میکولا دی ال سی الدن رینگ 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

ما می‌دانیم که میکولا به برادر ناتنی خود بسیار نزدیک بود و سعی کرده بود او را از وضعیت گرفتار شده در آن درمان کند – البته بدون موفقیت، همانطور که برخی از اشیاء و دیالوگ‌های موجود در بازی نشان می‌دهند. بنابراین بسیار محتمل است که در این دی ال سی بتوانیم با نسخه‌ای از گادوین روبرو شویم، شاید به عنوان یادآوری از زمانی که او هنوز در دنیای رویاها زنده بود، یا شاید مستقیماً به شکل هیولایی جهش یافته‌اش.

زمانی گادوین باید بسیار قدرتمند بوده باشد، زیرا در گذشته توانسته بود چندین اژدهای باستانی را در طول جنگ علیه آن‌ها شکست دهد، اما مهم‌تر از همه با آن‌ها دوست شده بود و جادوی آن‌ها را نیز یاد می‌گرفت. در این بازی، در واقع، اژدهای باستانی فورتیساکس Fortissax، دوست بزرگ او، که از وجدان خود محافظت می‌کند، می‌یابیم که تلاش کرده بود نیمه خدا را درمان کند، اما عاقبت تسلیم فساد شد. بنابراین کنجکاوی اصلی این است که بدانیم چگونه با آن برخورد می‌کنیم.

مرگ گادوین الدن رینگ

گادوین اولین نیمه خدایی بود که مرد، البته فقط در قالب روح، زیرا بدن او هنوز در حالتی غیرقابل تشخیص زنده است.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های کامپیوتر 

  1. استاد مالنیا

این مورد تنها در توضیحات برخی از اشیاء در Elden Ring ذکر شده است اما برای درک قدرت باورنکردنی آن نیازی به مقدار زیادی اشاره نیست. این شخصیت مرموز یک شمشیرباز نابینا با لباس آبی بود که شمشیر منحنی روان را به عنوان سلاح در اختیار داشت، شمشیر خمیده‌ای که طبق افسانه‌ها از یک پری دریافت شده بود و در بازی می‌توان آن را در منطقه برفی قبل از الفائل بازیابی کرد.

تکنیک‌های این شمشیرزن مانند یک رقص بود که با حرکاتی مرتبط بود که جریان آب را به یاد می‌آورد. مشهورترین شاهکار او این است که در آن او به تنهایی موفق شد خدای باستانی اسکارلت رات را در مکانی در اعماق جهان بازی مهر و موم کند – مکانی که بعداً معلوم شد در زیر زمین است، در منطقه ای به نام دریاچه اسکارلت روت.

سپس شمشیرزن مالنیا را به عنوان شاگرد خود پذیرفت، در حالی که از نفرین مرتبط با خدای Marcescence رنج می‌برد و به او قدرت ذهنی برای مقاومت می‌داد و همچنین به او بال می‌داد که این الهه را به یکی از قدرتمندترین جنگجویان در دنیای Elden Ring تبدیل کرد.

پوستر الدن رینگ شخصیت‌های بازی گادفری ملینا 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

شمشیرزنی که می‌تواند خدایی را مهر و موم کند و مالنیا را به یکی از قوی‌ترین جنگجویان زن تاریخ تبدیل کند، مطمئناً کاندیدایی به عنوان یکی از باس‌های آینده بازی است. ما نمی‌دانیم که آیا مالنیا از نظر قدرت از او پیشی گرفته است یا نه، اما مطمئناً مهارت‌های این مبارز می‌تواند حتی از مهارت‌های شاگرد نیز برتر باشد.

از سوی دیگر، واضح است که چگونه تکنیکی به نام رقص پرندگان آبی – ترسناک‌ترین حرکت مالنیا، که باعث شده میلیون‌ها بازیکن بارها به دلیل زمان بندی بسیار پیچیده جاخالی خود بمیرند – توسط همین شخصیت به او آموزش داده شده است. بنابراین ما باید دعا کنیم که به عنوان باس، استاد واقعاً برتر از شاگردش نباشد، در غیر این صورت این بار واقعاً برای سختی الدن رینگ گریه خواهیم کرد.

مالنیا الدن رینگ 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

اگر استاد مالنیا بدتر از او باشد، می‌توانیم به شدت نگران شویم!

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های پلی استیشن 5 

  1. ژنرال رادان – 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

ژنرال توانا رادان قبلاً با یک نبرد حماسی در الدن رینگ خودنمایی کرده است، اما دشمنی که ما با آن جنگیدیم فقط سایه‌ای از چیزی است که قبلاً بوده، زیرا به دلیل کریمسون رات پوسیدگی زرشکی ایجاد شده توسط مالنیا دیوانه شده بود. همانطور که ژنرال خود قبل از نبرد تأیید کرد، شکل Starscourge Radahn که در بازی مشاهده می‌شود خشونت خالص است، موجودی که به هر چیزی که حرکت می‌کند حمله می‌کند، اما با وجود این، نیمه خدا هنوز هم می‌تواند ستاره‌ها را ثابت نگه دارد و اجازه نمی‌دهد اسب محبوبش آسیب ببیند.

از طریق ترفند رویاها یا یک سفر فرضی در زمان (همانطور که قبلاً در سایر عناوین FromSoftware اتفاق افتاده است)، بسیار خوب است که بتوان با جنرال رادان General Radahn در دوران اوج خودش روبرو شد: قدرت او به لطف عقل و جادوهای گرانشی، همراه با قدرت بی رحم ضربات چیزی برای حسادت به قدرت مالنیا نخواهد داشت.

از سوی دیگر، طبق داستان، رادان با وجود دیوانگی و ناتوانی‌اش، قبل از تسلیم شدن به دستان شخصیت ما، در مقابل جنگجویان بی شماری از قوی‌ترین‌های جهان بازی ایستاده بود. پس بیایید تصور کنیم که او چقدر می‌تواند در فرم تمام قدرت خود قدرتمند باشد!

جنرال رادان الدن رینگ

رادان با قدرت کامل باید با مالنیا برابری می‌کرد، زیرا درگیری آن‌ها هیچ برنده‌ای نداشت!

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های ایکس‌ باکس سری ایکس و اس 

  1. ملکه چشم تاریک

یکی دیگر از چهره‌های الدن رینگ که در هاله‌ای از رمز و راز پنهان شده، اما در عین حال بسیار جذاب است. با توجه به توضیحات ارائه شده در بازی، ملکه چشم تاریک Gloam-Eyed Queen نیز یک امپریایی است که دارای قدرت Doomed Death و در رأس Apostles Sacriderma بوده.

سلاح او شمشیری بود که قادر به ایجاد شعله‌های سیاه و قادر به کشتن خدایان بوده است. او سپس توسط مالیکت Maliketh شکست خورد، کسی که نشان مرگ سرنوشت‌ساز او را دزدید، اما هرگز به صراحت گفته نمی‌شود که او در آن مبارزه مرده است.

طبق برخی نظریه‌ها، ملکه چشم تاریک ملینا Melina است: سرنخ اصلی با پایان شعله دیوانگی ارائه می‌شود، که در آن دختری که همیشه ما را همراهی می‌کند، چشم چپ خود را که تا آن زمان بسته بود، باز می‌کند. نشان دادن درخشش تیره در مردمک خود و نوید دادن به شخصیت بازیکن، که اکنون در جنون و مرگ سرنوشت ساز مواجه است.

هنوز مشخص نیست که ملینا واقعاً ملکه چشم تاریک است یا خیر، اما با توجه به سرنخ‌های مختلفی که در واقع او را به این چهره پنهان شده در هاله‌ای از رمز و راز وصل می‌کند، احتمالاً با او ارتباط نزدیکی دارد، یا شاید هم خیر. فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این معما در دی ال سی داستانی الدن رینگ حل شود.

ملینا الدن رینگ 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

آیا ملینا واقعاً می‌تواند ملکه چشم تاریک باشد یا به نوعی با این شخصیت مرتبط است؟ ما امیدواریم که در دی ال سی جواب این سؤال را پیدا کنیم.

نوشتار مرتبط:  بهترین داستان بازی‌ها 

  1. خدای اژدهایان – 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

یکی دیگر از معمای بزرگ الدن رینگ توسط فاروم آزولا Farum Azula، شهر متلاشی شده، که به نظر می‌رسد خارج از گذر زمان است، نشان داده شده است. بر اساس برخی سرنخ‌ها، مانند نماد عجیبی که الدن رینگ را به یاد می‌آورد (اما از نظر شکل بسیار پیچیده‌تر است) و در میدان نبردی که با مالکیث مبارزه می‌کنیم قابل مشاهده است، این شهر باید زمانی پایتخت یک پادشاهی ماقبل حکم طلایی بوده باشد.

حضور ارباب اژدهایان پلاسیدوساکس Dragonlord Placidusax، یک باس مخفی که به نظر می‌رسد ارتباطی با قدرت زمان داشته باشد، تأیید بیشتری بر این فرضیه خواهد بود. در واقع، خاطرات Placidusax حکایت از این دارد که چگونه اژدها یک بار در دوران قبل از صعود به درخت مادر به عنوان یک ارباب بزرگ در نظر گرفته می‌شد.

به لطف شرح خاطره او، احتمالاً در نبرد با نیروهای گلدن اودر شکست خورده است، با توجه به زخم‌هایش و فقدان سه سر از پنج سر اصلی (همانطور که مدالیون او را با قدرت کامل نشان می‌دهد)، Placidusax منتظر خدایش است که مدت‌ها است از او جدا افتاده.

میدان نبرد با باس الدن رینگ 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم ارباب اژدهایان پلاسیدوساکس Dragonlord Placidusax

این خدای می‌تواند با زمان ربطی داشته باشد، همانطور که توسط قدرتی که فاروم آزولا را در بر می‌گیرد و باعث می‌شود که بسیار آهسته فرو بریزد و می‌تواند شکلی دراکونیک اژدهایی داشته باشد، زیرا او خدایی بود که توسط اژدهایان باستانی پرستش می‌شد.

الدن رینگ Elden Ring یک بازی پر از اژدها در مقابل هم است و همچنین در بسیاری از DLCهای مختلف دارک سولز Dark Souls این موجودات همیشه نقش مهمی به عنوان باس داشته‌اند. بنابراین برای ما عجیب به نظر می‌رسد که در Shadow of the Erdtree حداقل یک باس فایت با یک اژدها وجود نداشته باشد و چه کسی می‌داند که آیا این الوهیت آن‌ها نیست که ما را به چالش می‌کشد!

ارباب اژدهایان پلاسیدوساکس Dragonlord Placidusax باس الدن رینگ

اژدهای Placidusax قبل از ظهور Erdtree یک ارباب الدن بود، چه کسی می‌داند آیا در این دی ال سی می‌توانیم با این نیمه خدای اکنون ناپدید شده مقابله کنیم یا خیر!؟

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های اکشن نقش آفرینی 

  1. خدایان خارجی و تجسم آن‌ها

هیچ بازی FromSoftware وجود ندارد که در آن گیمرها با شخصیت‌های الهی روبرو نشوند و پس از نابودی نیمه خدایان و خدایان که در Elden Ring حضور داشتند، برای ما غیرممکن به نظر می‌رسد که در دی ال سی آینده، خدای خارجی دیگری برای مبارزه وجود نداشته باشد. با توجه به آنچه که ما از تاریخچه سرزمین میانه Lands Between می‌دانیم، به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از این نیروهای الهی از خارج حضور دارند و برای به دست آوردن کنترل منطقه می‌جنگند.

در گذشته، اراده برتر بر دیگر خدایان پیروز شد، اما آن‌ها به حضور خود ادامه دادند و بر جهان تأثیر گذاشتند: فقط به سه انگشت Three Fingers، خدای اسکارلت روت Scarlet Rot یا مادر بی شکل Formless Mother فکر کنید.

الدن رینگ سه انگشت Three Fingers

در بازی الدن رینگ سه انگشت Three Fingers نقش مهمی ایفا کرده، اما می‌توان این موضوع را بیشتر مورد بررسی قرار داد و در دی ال سی DLC، مواجهه با معادل جانور اجدادی عجیب نیست، هرچند تجسمی از اراده دیوانه است که سه انگشت را به حرکت در می‌آورد. سپس خدایی نیز وجود خواهد داشت که به مرگ مرتبط است و طبق برخی اطلاعات موجود در بازی، در رأس Deathbirds وحشتناک، باس‌های تکرارشونده در نقشه بازی قرار می‌گیرد.

به این‌ها می‌توان موجودات اسرارآمیزی را که از ستاره‌ها آمده‌اند را نیز اضافه کرد، مانند آستل Astel و سایر موجوداتی که متعلق به سرزمین میانه نیستند. اگر آستل به عنوان یک ستاره ناقص تعریف شده باشد، ممکن است موجوداتی حتی قدرتمندتر از او در کیهان وجود داشته باشند که می‌توانند دوباره به جهان بیفتند، به خصوص اکنون که رادان دیگر نمی‌تواند با جادوی گرانشی خود جلوی آن‌ها را بگیرد. با این حال، ما مطمئناً انتظار داریم که در این دی ال سی نیز تعدادی باس جدید در سطح خدا وجود داشته باشند.

باس نهایی الدن رینگ 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم

ما متقاعد شده‌ایم که در بین باس‌های بسته توسعه حداقل یک خدا یا یکی از تجسمات او وجود خواهند داشت، در غیر این صورت نمی‌توانیم شخصیت خود را به عنوان یک خداکش واقعی تعریف کنیم.

در حالی که تاریخ انتشار مشخص نشده و جزئیات زیادی هنوز کشف نشده است، نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا Shadow of the Erdtree را در دست بگیریم و ببینیم با چند باس جدید روبرو خواهیم شد – و مهم‌تر از آن، چه تعداد از معماهای حل‌نشده حل خواهند شد.

چه کسی می‌داند که چه تعداد از باس‌های فرضی لیست شده توسط ما در واقع در دی ال سی داستانی الدن رینگ حضور خواهند داشت. در ضمن به ما اطلاع دهید که دوست دارید کدامیک را ببینید. نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 7 باس فایت که دوست داریم در DLC الدن رینگ Shadow of the Erdtree ببینیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 4 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها