سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Blacktail

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Blacktail کاور بازی بلک تیل

افسانه بابا یاگا را تجربه کنید، دختری که متهم به جادوگری است و از خانه‌اش تبعید شده. منشأ اسطوره اسلاو را در این ترکیب بی نظیر از مبارزات تیراندازی با کمان و داستان سرایی تاریک که در یک دنیای پر جنب و جوش افسانه‌ای اتفاق می‌افتد، زندگی کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Blacktail را در ساویس‌گیم بخوانید.

شما در بازی بلک تیل Blacktail نقش یاگا را بازی می‌کنید، دختری 16 ساله که متهم به جادوگری است و محکوم به تبعید از یک سکونتگاه اسلاو در قرون وسطی است. هنگامی که خاطرات گذشته شما به عنوان ارواح ناپاک و متحرک باز می‌گردند، هیچ گزینه دیگری ندارید جز شکار آن‌ها به امید کشف راز خود.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Blacktail

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: چهار گیگ وی رم NVIDIA GeForce GTX 960 یا Radeon RX 470
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-3570K یا AMD FX-4300
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Blacktail

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: 6 گیگ وی رم GeForce GTX 1660 SUPER یا Radeon RX 590
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1500X
  • فضای ذخیره‌سازی: 20 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Asterigos: Curse of the Stars 

آیا من می‌توانم بازی Blacktail را اجرا کنم؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Blacktail شامل کارت گرافیک چهار گیگ وی رم NVIDIA GeForce GTX 960 یا Radeon RX 470 می‌شود. استفاده از کارت گرافیک 6 گیگ وی رم GeForce GTX 1660 SUPER یا Radeon RX 590 توصیه شده است. برای اجرای بلک تیل شما می‌بایست حداقل 8 گیگابایت RAM نصب داشته باشید. رم پیشنهادی 16 گیگ است. پردازنده‌ی مورد نیاز برای اجرای بازی مذکور Intel Core i5-3570K یا AMD FX-4300 است. پردازنده سی پی یو پیشنهادی نیز Intel Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1500X معرفی شده است. در نهایت این‌که برای نصب Blacktail به حداقل 20 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟ چنانچه سوالی در خصوص سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بلک تیل Blacktail دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها