رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail

رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail بهترین شخصیت‌های هونکای استار ریل ولت بایلو سیله هیمکو برونیا

شخصیت‌های 5 ستاره بازی هونکای استار ریل طرفداران زیادی دارند. اما برخی از آن‌ها قوی‌تر و کاربردی‌تر هستند. به همین منظور در این مقاله به رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail پرداخته‌ایم. در ادامه با ساویس‌گیم همراه شوید.

بازی هونکای استار ریل Honkai Star Rail یک نقش آفرینی نوبتی است که برای موفقیت در آن باید شخصیت‌هایی که بیش‌ترین هماهنگی با یکدیگر را دارند فهرست کنید. بازی دارای شخصیت‌های متنوعی است که هر کدام قدرت و نقطه ضعف خاص خود را دارند، گیمر برای موفقیت باید بهترین تیم از شخصیت‌های را گرد هم آورد.

شخصیت‌های بازی هنکای استار ریل هر کدام ویژگی خاص خود را دارند، برخی روی آسیب وارد کردن متمرکز هستند و برخی روی پشتیبانی و استفاده از باف و دیباف. در مجموع شخصیت‌های بازی به دسته‌های Damage Dealer مخصوص آسیب وارد کردن، Healer بازیابی سلامتی، Shielder دفاع و سپر حفاظتی و support که روی پشتیبانی متمرکز هستند طبقه بندی می‌شوند.

تماشا کنید:  تریلر هنگام عرضه هونکای استار ریل 

برای تشکیل یک تیم خوب و برنده، گیمرها باید به هماهنگی بین شخصیت‌ها توجه داشته باشند. به عنوان مثال برخی از شخصیت‌های هنکای استار ریل Honkai Star Rail قابلیت‌هایی دارند که یکدیگر را تکمیل می‌کنند و المنتال بوست دریافت خواهند کرد. از طرفی بازیکنان باید روی تنوع قدرت‌های شخصیت‌های خود نیز توجه داشته باشند. چرا که برخی از دشمنان به ضربات و عناصر خاصی حساسیت دارند و نقطه ضعف متفاوتی دارند.

گیمرها در نهایت باید قوی‌ترین شخصیت‌های خود را در تیم قرار دهند. شخصیت‌های 5 ستاره هونکای استار ریل فوق العاده قدرتمند هستند و برخی از گیمرها باور دارند که شخصیت‌های 4 ستاره حتی به گرد پای این شخصیت‌ها هم نمی‌رسند. اما این موضوع واقعیت ندارد و برخی از شخصیت‌های 4 ستاره به نسبت شخصیت‌های 5 ستاره خاصی عملکرد بهتری دارند. اما به هر حال ما در این مقاله قرار است به رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail بپردازیم. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که مقایسه این شخصیت‌ها با توجه به تفاوت‌هایی که دارند شاید کمی سخت باشد و موارد و شرایط خاص ممکن است این رتبه بندی را تحت تأثیر قرار دهد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Honkai: Star Rail هونکای استار ریل 

تریل بلیزر Trailblazer هونکای استار ریل

10. Trailblazer (Physical)

Element المنت: Physical

Path پث: The Destruction

شخصیت تریل بلیزر Trailblazer در هونکای استار ریل خاص است. درست مانند Traveler در گنشین ایمپکت، شما می‌توانید این شخصیت اصلی را خودتان نامگذاری کنید و جنسیت آن را نیز انتخاب نمایید. این شخصیت به المنت و پث‌های زیادی دسترسی دارد و شما می‌توانید آن را برای هر موقعیتی مناسب سازی کنید. در ابتدای بازی اما تریل بلیزر فیزیکال را در دست خواهید داشت که پث دستراکشن را دنبال می‌کند.

گرچه بازیکنان در ابتدای بازی ممکن است این شخصیت را عالی و متنوع در نظر بگیرند، اما در ادامه راه که شخصیت‌های 4 ستاره و 5 ستاره زیادی را باز می‌کنند خواهند دید که تریل بلیزر فیزیکال چندان هم انتخاب قدرتمندی نیست. چرا که قدرت آسیب و ضربات AoE این شخصیت چندان ایده‌آل نیست و قدرت‌های پشتیبانی اندکی نیز دارد.

نوشتار مرتبط:  بهترین انیمه‌های 2023 

9. Yanqing

Element المنت: Ice

Path پث: The Hunt

در مقایسه با دیگر شخصیت‌های 5 ستاره هونکای استار ریل یانکینگ Yanqing از طرفداران چندانی برخوردار نیست. این بدان دلیل است که او پث The Hunt را دنبال می‌کند و در مقایسه با شخصیت‌هایی چون Seele و Dan Heng برتری خاصی ندارد.

درست است که Yanqing در برابر دشمن واحد آسیب بالایی وارد می‌کند اما چندان کاربردی نیست، چرا که نیاز به حفاظت و شیلد دائمی دارد و از طرفی بازی کردن با آن چندان راحت نیست. با این حال به عنوان یک شخصیت متمرکز بر قدرت یخ، Yanqing می‌تواند دشمنان زیادی را منجمد کند و به تیم از لحاظ تعداد دور برتری بخشد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی گنشین ایمپکت Genshin Impact 

8. Gepard

Element المنت: Ice

Path پث: Preservation

شخصیت گپارد Gepard در هنکای استار ریل روی دفاع متمرکز است و می‌تواند آسیب فراوانی را تحمل کند. قابلیت این شخصیت در جلب توجه دشمنان می‌تواند خیلی کاربردی باشد و آسیب را از شخصیت‌های ضعیف دور کند. به علاوه این‌که Gepard یک Ultimate Skill قدرتمند دارد که قادر خواهد بود سپر عظیمی را به دور هم تیمی‌ها بکشد تا آن‌ها را از آسیب مصون دارد.

همچنین به عنوان یک شخصیت با قدرت یخ Gepard می‌تواند دشمنان را منجمد کند و به تیم خود فرصت برنده شدن در دورهای نخست را بدهد. قابلیت شیلد در ابتدای بازی خیلی کاربردی است، ولی خب شخصیت‌های دیگری چون March 7 نیز هستند که Gepard در برابر آن‌ها رنگ می‌بازد. در نتیجه این شخصیت در مقایسه با سایر شخصیت‌های 5 ستاره حاضر در این لیست حرف زیادی برای گفتن ندارد.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌های موبایل 2023 

کلارا Clara هونکای استار ریل رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail

7. Clara

Element المنت: Physical

Path پث: Destruction

شخصیت کلارا Clara مانند تریل بلیزر فیزیکال است و روی دستراکشن متمرکز است. با وجود این‌که کلارا در میانه فهرست ما جای گرفته است، اما آسیب فراوانی را علیه دشمن تکی و همچنین چندین دشمن به واسطه قدرت AoE وارد می‌کند. با این حال کلارا روی قدرت آلتیمیت خود متکی است و این می‌تواند مشکل ساز باشد. مگر این‌که وی را با شخصیت‌هایی که انرژی مورد نیاز آلتیمیت را فراهم می‌کنند جفت کنید. مثلاً شخصیت Tingyun با کلارا هماهنگی خوبی دارند. نباید این شخصیت را دست کم گرفت. با یک ترکیب مناسب کلارا برای هر تیمی ضروری و کاربردی خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  آموزش تنظیم دی ان اس DNS روی موبایل 

6. Himeko

Element المنت: Fire

Path پث: Erudition

هیمکو Himeko یک شخصیت منحصر به فرد در هونکای استار ریل است. او تنها شخصیت 5 ستاره پث Erudition در بازی است، البته تا زمانی که شخصیت Jing Yuan عرضه نشده باشد. Himeko از محبوبیت بالایی بین طرفداران برخوردار است و تنوع بالایی را ارائه می‌دهد. حرکات تکی و AoE وی فوق العاده هستند و او را به یک انتخاب ایده‌آل برای فارم کردن و auto-battle تبدیل می‌کنند. ترکیب Himeko با Asta یک تیم برنده را به شما ارائه می‌دهد و در اوایل بازی فوق‌العاده کاربردی خواهد بود.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی‌ها برای موبایل رم 2 گیگ 

ولت Welt هونکای استار ریل

5. رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail – ولت Welt

Element المنت: Imaginary

Path پث: Nihility

منحصر به فرد و نادر بودن ولت Welt در هونکای استار ریل به عنوان یک شخصیت Imaginary وی را فوق‌العاده جذاب کرده است. به عنوان یک شخصیت که در پث Nihility قرار دارد، Welt می‌تواند نقش sub-DPS و دیبافر را ایفا کند. قابلیت کند کردن زمان Welt در مبارزات چالش برانگیز فوق العاده کاربردی است و حرکات تکی و AoE وی حسابی به کار می‌آیند.

نوشتار مرتبط:  راهنمای اول شدن در پابجی موبایل PUBG MOBILE 

Trailblazer (Fire) رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail

4. Trailblazer (Fire)

Element المنت: Fire

Path پث: Preservation

برخلاف تریل بلیزر فیزیکال، این شخصیت تنوع بالایی در زمینه پشتیبانی ارائه می‌دهد. یکی از قابلیتهای ویژه آن جلب توجه دشمنان و کاهش آسیب کلی آن‌ها است.

از طرفی Trailblazer می‌تواند هنگام آسیب دیدن و وارد کردن skill point دریافت کند که وی را به انتخاب مناسبی برای حمله و وارد آوردن آسیب تبدیل می‌کند. اکثر شخصیت‌ها برای استفاده از قدرت‌های خود به skill point متکی هستند، به همین منظور داشتن این شخصیت در تیم عملکرد کلی را بهبود می‌بخشد.

نوشتار مرتبط:  راهنمای اول شدن در کالاف موبایل Call of Duty Mobile 

بایلو Bailu هونکای استار ریل

3. رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail – شخصیت Bailu

Element المنت: Lightning

Path پث: Abundance

شخصیت بایلو Bailu به عنوان یک هیلر فوق العاده کاربردی و مورد نیاز است. به خصوص در مراحل اولیه بازی که دسترسی به هیلر به شدت سخت است. شخصیت Bailu با توجه به قدرت هیل کردن کل تیم و احیای یکی از اعضاء در هر دور، می‌تواند جریان مسابقه را به نفع تیم شما تغییر دهد. با این حال قابلیت‌های تهاجمی Bailu خیلی اندک است و این می‌تواند در ادامه که هیلرهای بیش‌تری در دسترس قرار می‌گیرند، بایلو را از رده خارج کند.

نوشتار مرتبط:  بهترین بازی فوتبال برای موبایل 

برونیا Bronya رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail

2. Bronya

Element المنت: Wind

Path پث: Harmony

کاربرد برونیا Bronya شاید در اوایل بازی خیلی به چشم نیاید، خصوصاً وقتی تمرکز گیمرها روی شخصیت‌های دفاعی است. منتهی وقتی نوبت به ساخت تیم‌های مبتنی بر DPS است، ارزش واقعی Bronya نمایان می‌شود. این شخصیت کاربرد فراوانی دارد و ATK و Crit را باف می‌کند. همچنين سرعت دورهای شما را نیز افزایش می‌دهد. از طرفی وی یکی از شخصیت‌های 5 ستاره استاندارد در دسترس است، همین موضوع به تنهایی وی را حائز اهمیت می‌کند.

نوشتار مرتبط:  5 بازی رایگان برتر نینتندو سوییچ nintendo switch 

والپیپر هونکای استار ریل Honkai Star Rail شخصیت سیله Seele

1. رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail – سیله Seele

Element المنت: Quantum

Path پث: Hunt

شخصیت سیله Seele، این بانوی دلربای مجموعه هونکای طرفداران زیادی را فریفته خود کرده است. این شخصیت یکی از نخستین شخصیت‌های دسترسی محدود بازی بود که با استقبال باورنکردنی مواجه شد و در ادامه افراد زیادی به دنبال او بودند. خوشبختانه این شخصیت ارزش هایپ و هیجان پیرامون خود را داشت و حرکات متمرکز بر یک و چندین دشمن وی حسابی کاربردی هستند.

قابلیت ویژه وی که او را قادر می‌سازد پس از شکست دادن یکی از دشمنان بلافاصله به دیگری ضربه بزند از Seele یک هیولا ساخته است که در میدان نبرد همه را فرمانبردار خود می‌سازد. او به عنوان یک شخصیت Quantum المنت می‌تواند ضربات و دور حریف را به تأخیر بیاندازد و این مهم یک برتری حائز اهمیت را به تیم شما می‌بخشد. در نهایت این‌که Seele پتانسیل وارد کردن بیش‌ترین آسیب به یک دشمن واحد را دارا است.

خب دوستان نظرتان درباره رتبه بندی شخصیت‌های 5 ستاره Honkai Star Rail چیست؟ با رتبه بندی بهترین شخصیت‌های هونکای استار ریل موافق هستید یا نظر دیگری دارید؟ بهترین شخصیت‌های هونکای استار ریل Honkai Star Rail از نظر شما کدام‌ها هستند؟ بازی هونکای استار ریل هم‌اکنون برای موبایل و کامپیوتر در دسترس است. نسخه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز در دست ساخت است. اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها