رونمایی از بازی جی تی ای 6 پشت درهای بسته

رونمایی از بازی جی تی ای 6 پشت درهای بسته gta 6 hiphopgamer strauss zelnick

راکستار در حال آماده کردن شرایط برای رونمایی از بازی جی تی ای 6 GTA 6 است. آن‌ها به تازگی یک نمایش ویژه ترتیب داده‌اند و بازی را برای افراد اندکی به نمایش گذاشته‌اند. یکی از این افراد تجربه خود از رونمایی از بازی جی تی ای 6 پشت درهای بسته را به اشتراک گذاشته است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

ماجرا از جایی آغاز شد که فعال سرشناس حوزه بازی، HipHopGamer در حساب شخصی خود مستقیماََ به جی تی ای 6 اشاره کرد و از استراوس زلنیک، مدیر عامل تیک تو تشکر کرد.

این شخص پیش از این نیز با راکستار در ارتباط بوده است و ما می‌دانیم که جی تی ای 6 در دست ساخت قرار دارد. همچنين پست جدید هیپ هاپ گیمر نشان دهنده این است که راکستار اخيراً یک رویداد ویژه‌ و خصوصی در رابطه با جی تی ای 6 برگذار کرده است.

hiphopgamer esports

«اوه پسر، جی تی ای 6، حسابی هیجان زده شدم. به شما قول می‌دهم که Grand Theft Auto 6 یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود. من هنگام بازدید از شرکت با استراوس زلنیک دیدار کردم و باید بگویم که او مرد خیلی خوبی است.»

جالب اینجا است که HipHopGamer هم از نام Grand Theft Auto VI و هم Grand Theft Auto 6 در پست خود استفاده کرده است. البته که به نظر می‌رسد نام نهایی جی تی ای 6 Grand Theft Auto VI باشد.

نمایش بازی گراند دفت اوتو 6 پشت درهای بسته نشان دهنده این است که بازی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد. این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد رونمایی یا حتی عرضه بازی باشیم.

نوشتار مرتبط:  ایکس باکس سری اس کیفیت جی تی ای 6 را محدود می‌کند 

طبق گزارشات بازی جی تی ای وی ای در ادامه سال 2023 رونمایی و در سال 2024 یا 2025 عرضه خواهد شد.

منبع معروف و شناخته شده حوزه بازی، Tez2، پیش از این گفته بود که احتمالاً بازی در مراحل نهایی ساخت قرار دارد. به عقیده Tez2 بازی GTA 6 تنها 6 تا 12 ماه تا عرضه فاصله دارد. این منبع برای صحبت‌های خود به بررسی‌های صورت گرفته روی فایل‌های فاش شده از جی تی ای 6 در سال گذشته استناد کرد. اگر خاطرتان باشد سال گذشته یک نوجوان موفق به هک سرورهای راکستار شد و اطلاعات زیادی از بازی را فاش کرد.

نکته جالب دیگر این است که راکستار اخیراََ کمپین حقوقی شدیدی را علیه افشاگری‌های مرتبط با جی تی ای 6 راه‌اندازی کرده است. آن‌ها تمام پست‌هایی که به اطلاعات لو رفته از بازی اشاره کرده‌اند را از اینترنت حذف کرده‌اند و حتی صفحه رسمی بازی GTA 6 در ردیت هم به حالت تعلیق درآمده است. راکستار نه تنها ویدیوهای یوتیوب را استرایک زده است، بلکه حتی صفحاتی که لینک آن‌ها به ویدیوهای مرتبط با بازی جی تی ای 6 متصل می‌شود را نیز از بستر اینترنت حذف کرده!

نوشتار مرتبط:  هر آنچه که باید درباره‌ی جی تی ای 6 GTA 6 بدانید 

به نظر شما به موعد رونمایی از بازی جی تی ای 6 نزدیک شده‌ایم؟ با توجه به این‌که رونمایی از بازی جی تی ای 6 پشت درهای بسته صورت گرفته، به نظر شما کی شاهد تریلر بازی خواهیم بود؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

نوشتار مرتبط:  10 حقیقت از بازی جی تی ای 5 GTA: San Andreas که نمی‌دانستید 

3.8 14 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
27 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها