پیش‌درآمد بازی لست اف اس با محوریت مادر الی

پیش‌درآمد بازی لست اف اس با محوریت مادر الی اشلی جانسون در نقش آنا مادر الی سریال آخرین بازمانده از ما متعجب علامت سوال

نیل دراکمن می‌گوید پیش‌درآمد بازی لست اف اس با محوریت مادر الی زمانی در دستور کار قرار داشت. البته ناتی داگ وظیفه ساخت آن را بر عهده نداشت.

قسمت آخر سریال آخرین بازمانده از ما (the last of us) به شخصیتی پرداخت که سؤال‌های بی جواب زیادی را در ذهن هواداران کاشته است، مادر الی. آنا، مادر الی، برای لحظات کوتاهی به تصویر کشیده شد و بر تعداد سؤالات بی جواب افزود. سؤالاتی که نیل دراکمن می‌گوید زمانی قرار بود در پیش‌درآمد بازی لست اف اس به آن‌ها پاسخ داده شود.

دراکمن در مصاحبه با پادکست Kinda Funny می‌گوید که قصد نوشتن پس‌زمینه کامل آنا را داشته است. او همچنین پیشنهاد ساخت پیش‌درآمد بازی به یک استودیو را داده و مدت‌ها با آن‌ها در این زمینه مذاکره داشته است. با این حال در نهایت شرایط مطابق انتظار پیش نرفت و مذاکرات رها شد.

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Last of Us Part I 

اشلی جانسون مادر الی سریال آخرین بازمانده از ما لست اف اس در جنگل

خطر افشای داستان قسمت 9 سریال لست اف اس (آخرین بازمانده از ما)

موارد زیادی در خصوص آنا وجود دارد که می‌توان روی آن‌ها مانور داد. به عنوان مثال در سریال ما مادر الی را می‌بینیم که حامله است و در جنگل توسط یک فرد آلوده تعقیب می‌شود.

مادر الی به خانه مخروبه‌ای پناه می‌برد و متوجه می‌شود که زمان زایمان فرا رسیده است. درست اندکی پیش از به دنیا آوردن الی او توسط یک فرد آلوده گاز گرفته می‌شود و بلافاصله بند ناف را قطع می‌کند. که احتمالاً علت ایمنی یافتن الی همین اقدام سریع مادر بوده باشد.

در همین گیر و دار مارلین از راه می‌رسد و قبول می‌کند که الی نوزاد را بپذیرد. بازی پیش‌درآمد لست اف اس می‌توانست همه وقایعی که به این نقطه منتهی می‌شوند را به تصویر بکشد.

دراکمن ایده نوشتن بازی پیش‌درآمد The Last of Us را به صورت کامل کنار نگذاشته است. اما خیلی بعید است که شاهد عملی شدن آن باشیم. چرا که ناتی داگ در حال حاضر روی یک بازی فانتزی جدید به کارگردانی نیل مشغول کار است. همچنين به صورت هم‌زمان پروژه چندنفره لست اف اس تحت عنوان The Last of Us Factions را نیز در دست ساخت دارند. علاوه بر این The Last of Us: Part 3 نیز در حال برنامه‌ریزی است و دراکمن اعلام کرد که از اشتیاق طرفداران در این خصوص مطلع است.

دراکمن افزود: «ما پروژه جدید را آغاز کرده‌ایم و تصمیم نهایی گرفته شده است. منتهی امکان صحبت کردن در این خصوص را ندارم. ما همه جوانب را در نظر گرفتیم و در نهایت پروژه‌ای که بیش از همه برای آن هیجان‌زده بودیم را انتخاب کردیم.»

نظر شما در این خصوص چیست؟ موافق ساخت پیش‌درآمد بازی لست اف اس با محوریت مادر الی هستید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها