سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Redfall

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Redfall شخصیت های بازی ردفال خون آشام و 4 مبارز

شهر ردفال در محاصره لژیونی از خون آشام‌ها است که ارتباط جزیره را با دنیای خارج قطع کرده‌اند. شما با تعداد انگشت شماری از بازماندگان به دام افتاده‌اید، به تنهایی بکشید یا در یک ماجراجویی اکشن شوتر اول شخص و جهان باز برای خودتان گروهی دست و پا کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Redfall را در ساویس‌گیم بخوانید.

شهر جزیره‌ای ردفال، ماساچوست، تحت محاصره لژیونی از خون آشام‌ها است که جلوی نور خورشید را گرفته‌اند و ارتباط شهروندان را با دنیای بیرون قطع کرده‌اند. دنیای باز را کاوش کنید و در کمپین داستانی عمیق Redfall غوطه ور شوید و رمز و راز ظاهر شدن خون آشام‌ها را کشف کنید. با تعداد انگشت شماری از بازماندگان در برابر موجوداتی که شهر را تهدید به نابودی می‌کنند متحد شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Redfall

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: AMD RX 580 یا NV GTX 1070 و 6 GB VRAM
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i5-8400 با فرکانس 2.80GHz یا AMD Ryzen 5 1600
  • فضای ذخیره‌سازی: 100 گیگابایت (ترجیحاً SSD)
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Forspoken 

آیا من می‌توانم بازی Redfall را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی این بازی می‌بایست حداقل کارت گرافیک AMD RX 580 یا NV GTX 1070 با 6 گیگابایت VRAM داشته باشید. برای نصب بازی Redfall به 100 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت. حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 16 گیگابایت RAM توصیه شده است. برای پردازش بازی Redfall به حداقل پردازنده‌ی Intel Core i5-8400 با فرکانس 2.80GHz یا AMD Ryzen 5 1600 نیاز خواهید داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟ سوالی در خصوص ردفال دارید؟ اگر مایل بودید کانال روبیکا، کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدیوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها