کوجیما امیدوار است در سال ۲۰۲۳ بازی کاملاََ جدید خود را رونمایی کند

کوجیما امیدوار است در سال ۲۰۲۳ بازی کاملاََ جدید خود را رونمایی کند

بازی جدید استاد کوجیما به صورت هم‌زمان با دث استرندینگ 2 در حال توسعه است. ایشان امیدوار است که در سال ۲۰۲۳ از بازی کاملاََ جدید خود رونمایی به عمل آورد.

استودیوی کوجیما پروداکشن در مراسم گیم اواردز 2022 از Death Stranding 2 پرده‌برداری کرد. همچنین در دست ساخت بودن فیلم دث استرندینگ نیز چندی پیش تأیید شد.

اخیراََ ۷ سالگی کوجیما پروداکشن را پشت سر گذاشتیم و به همین مناسبت استاد کوجیما از امیدواری خود به رونمایی از بازی کاملاََ جدید سخن گفتند. ایشان در قالب یک پیام ویدیویی اعلام کردند که علاوه بر Death Stranding 2، مشغول کار روی بازی و پروژه بصری جدید نیز هستند. اطلاعات بیش‌تر در سال ۲۰۲۳ ارائه خواهد شد.

در این پیام ویدیویی همچنین به نقل مکان استودیو نیز اشاره‌ای شد. کوجیما پروداکشن در طی ۷ سال گذشته رشد و تغییرات زیادی به خود دیده است.

در خصوص بازی کاملاََ جدید، پیش‌بینی می‌شود که منظور همان بازی ابر محور مخصوص ایکس باکس باشد که در تابستان به صورت ضمنی تأیید شد. متأسفانه اطلاعات چندانی از بازی در دسترس نیست. منتهی با توجه به اطلاعات فاش شده به نظر می‌رسد که بازی فضاسازی ترسناک داشته باشد.

در هر صورت، شخص استاد کوجیما نسبت به این بازی جدید خیلی امیدوار هستند و این پروژه را چندین سال است که دنبال می‌کنند. بازی جدید که اسم رمز Overdose را یدک می‌کشد ارتباط تنگاتنگی با فناوری ابری مایکروسافت دارد.

باید منتظر ماند و دید عاقبت چه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص بازی جدید استاد کوجیما مشتاق هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها