سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bendy and the Dark Revival

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bendy and the Dark Revival کاور بازی ترسناک

بازی Bendy and the Dark Revival یک تجربه وحشت بقا اول شخص است که در خفن‌ترین استودیوی کارتونی تاریخ می‌گذرد. حقیقت را کشف کنید از هیولای جوهری بترسید و نجات پیدا کنید. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bendy and the Dark Revival را در ساویس‌گیم بخوانید.

این بازی دنباله عنوان ترسناک Bendy and the Ink Machine است که مورد توجه استریمرها بود. نقش آدری را بازی کنید. او اعماق یک استودیوی انیمیشن عجیب و غریب که کاملاً به هم ریخته شده است را بررسی می‌کند. با دشمنان آلوده به جوهر مبارزه کنید، معماها را حل کنید، و در حالی که به دنبال راه بازگشت به دنیای واقعی هستید، از هیولای جوهری همیشه در کمین فرار کنید. شما هرگز نمی‌دانید چه کسی یا چه چیزی در گوشه بعدی در این قلمرو ویران سایه‌ها و جوهر قرار دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Bendy and the Dark Revival

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: 2GB VRAM GeForce GTX 1030 یا AMD RX 550
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel i3-4130 3.4 GHz یا AMD Ryzen 3 2200U 3.4 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 15 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 (64 bit)

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Bendy and the Dark Revival

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: 8GB VRAM GeForce RTX 2080 یا AMD Radeon VII
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel i7-8700 3.2 GHz یا AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz
  • فضای ذخیره‌سازی: 15 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 (64 bit)

نوشتار مرتبط:  13 فیلم ترسناک برتر سال که خواب را از چشمانتان خواهند گرفت 

آیا من می‌توانم Bendy and the Dark Revival را اجرا کنم؟

حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی بندی اند د دارک ریوایوال 8 گیگابایت است. حافظه‌ی رم پیشنهادی بازی نیز 16 گیگابایت اعلام شده است. برای حداقل کارت گرافیک 2GB VRAM GeForce GTX 1030 یا AMD RX 550 معرفی شده است. همچنین برای بالاترین کیفیت استفاده از 8GB VRAM GeForce RTX 2080 یا AMD Radeon VII پیشنهاد شده است. از لحاظ پردازشی شما به حداقل سی پی یو Intel i3-4130 3.4 GHz یا AMD Ryzen 3 2200U 3.4 GHz نیاز خواهید داشت. اما پیشنهاد سازندگان استفاده از Intel i7-8700 3.2 GHz یا AMD Ryzen 7 2700 3.2 GHz است. در نهایت این‌که برای نصب Bendy and the Dark Revival به 15 گیگابایت فضا نیاز خواهید داشت.

نظر شما در این خصوص چیست؟ سوالی در خصوص Bendy and the Dark Revival دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها