سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی King Arthur: Knight’s Tale

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی King Arthur: Knight's Tale کاور بازی کینگ آرتور

ترکیبی منحصر به فرد از بازی‌های تاکتیکال و نقش‌آفرینی کلاسیک شخصیت محور، King Arthur: Knight’s Tale یک بازگویی مدرن از یک داستان اساطیری کلاسیک آرتوری است که از طریق افسانه‌های فانتزی تاریک فیلتر شده است، پیچشی غیرمنتظره در داستان‌های سنتی مرتبط با جوانمردی. سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی King Arthur: Knight’s Tale را در ساویس‌گیم بخوانید.

در این بازی شما سر موردرد (Sir Mordred)، دشمن شاه آرتور، شوالیه سیاه سابق داستان‌های شوم هستید. شما شاه آرتور را کشتید، اما او با آخرین نفس و در حال مرگ، شما را زمین زد. شما هر دو مردید – و در عین حال، هر دو زندگی می‌کنید.

بانوی دریاچه، فرمانروای جزیره اسرارآمیز آوالون شما را برای پایان دادن به یک کابوس واقعی به زندگی بازگرداند. او از شما می‌خواهد که به یک ماجراجویی شوالیه‌ای بروید. او از شما می‌خواهد کاری را که شروع کرده‌اید به پایان برسانید. پادشاه آرتور را بکشید – یا هر چیزی که پس از بردن کشتی در حال مرگش به آوالون تبدیل شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی King Arthur: Knight’s Tale

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: Nvidia GTX 780 یا AMD Radeon R9 280X
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel i5-4690 یا AMD FX 4350
  • فضای ذخیره‌سازی: 39 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی King Arthur: Knight’s Tale

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 16 گيگابايت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: Nvidia GTX 1060 6GB یا AMD RX580
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel i7 4770k یا AMD Ryzen 5 1500X
  • فضای ذخیره‌سازی: 39 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64-bit

نوشتار مرتبط:  سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Age of Empires 3 

آیا من می‌توانم King Arthur: Knight’s Tale را بازی کنم؟

برای تجربه‌ی King Arthur: Knight’s Tale به حداقل 8 گیگابایت RAM نیاز خواهید داشت. اما سازندگان برای داشتن بالاترین کارایی استفاده از 16 گیگابایت رم را توصیه کرده‌اند. برای نصب این بازی شما به 39 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. سازندگان برای اجرای King Arthur: Knight’s Tale استفاده از حداقل پردازنده‌ی Intel i5-4690 یا AMD FX 4350 را توصیه کرده‌اند. این در حالی است که پیشنهاد آن‌ها برای بهترین کارایی پردازنده‌ی Intel i7 4770k یا AMD Ryzen 5 1500X عنوان شده است. در نهایت این‌که ارزان‌ترین کارت گرافیک مناسب برای تجربه‌ی این بازی Nvidia GTX 780 یا AMD Radeon R9 280X معرفی شده است. همچنین برای تجربه‌ی دلچسب‌تر استفاده از گرافیک Nvidia GTX 1060 6GB یا AMD RX580 پیشنهاد شده است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ سوالی در خصوص بازی کینگ آرتور نایت تیل دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها