سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown کاور بازی ایس کامبت 7

به یک خلبان درجه یک تبدیل شوید و با حرکت کامل 360 درجه در آسمان فوتورئالیستی پرواز کنید. هواپیماهای دشمن را نابود سازید و هیجان شرکت در سورتی پروازهای واقعی را تجربه کنید! نبرد هوایی هرگز بهتر از این نبوده است! سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown را در ساویس‌گیم بخوانید.

Project Aces قصد دارد با این ورودی در این سری، آسمان را متحول کند، و تجربه‌ای را ارائه می‌دهد که به قدری غوطه ور کننده است که احساس می‌کنید در حال هدایت یک هواپیمای واقعی هستید! آب و هوا و محیط بر هواپیما و HUD شما تأثیر می‌گذارد و حس واقع‌گرایی شدیدی را که قبلاً در بازی‌های رزمی پرواز احساس نکرده بودید، اضافه می‌کند. جنگ‌های حماسی در آسمان انتظارتان را می‌کشند!

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: NVIDIA GeForce GTX 750Ti (2GB)
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: Intel Core i3-7100
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 (64-bit)

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Ace Combat 7: Skies Unknown

  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک پیشنهادی: NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB)
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: Intel Core i5-7500
  • فضای ذخیره‌سازی: 50 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10 (64-bit)

نوشتار مرتبط:  10 سال برتر در تاریخ بازی‌های ویدیویی 

آیا من می‌توانم Ace Combat 7: Skies Unknown را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی Ace Combat 7: Skies Unknown شما به حداقل 4 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. رم پیشنهادی نیز 8 گیگ است. کارت گرافیک مورد نیاز برای اجرای بازی هم‌سطح و یا معادل NVIDIA GeForce GTX 750Ti (2GB) معرفی شده است. کارت گرافیک پیشنهادی نیز NVIDIA GeForce GTX 1060 (3GB) است. پردازنده‌ی که قادر به اجرای بازی باشد Intel Core i3-7100 معرفی شده. البته اگر برایتان مقدور بود Intel Core i5-7500 انتخاب‌های بهتری هستند. در پایان این‌که فضای ذخیره‌سازی بازی حداقل 50 گیگابایت اعلام شده است.

خب دوستان نظرتان در خصوص سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ایس کامبت 7 چیست؟ سیستم شما این بازی را اجرا می‌کند؟ سولات خود را در بخش نظرات بپرسید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها