آپدیت Cyberpunk 2077 روی XSX، حالت Performance را فعال می‌کند

سایبرپانک 2077 cyberpunk 2077

به گزارش ساویس گیم، ما در حال ورود به نسل جدیدی از کنسول‌ها هستیم و به زمان عرضه رسمی بازی Cyberpunk 2077 نزدیک‌تر می‌شویم. در این مدت شایعات و اخبار زیادی در مورد این بازی منتشر شده است. و که یکی از جالب توجه‌ترین آن‌ها اظهار نظر یک کاربر با نام کاربری scorpo187 می‌باشد. این شخص می‌گوید نسخه اولیه‌ی بازی Cyberpunk 2077 برای کنسول ایکس‌باکس را زودتر از موعد به دست آورده است. همچنین اشاره می‌کند که به‌روزرسانی برای این عنوان از قبل فعال شده است. و به اشکالات بازی و اجرای نامناسب اولیه آن کمک شایانی کرده است.

نکته جالب توجه از صحبت‌های این کاربر این است که او می‌گوید در ایکس‌باکس سری ایکس همچنین گزینه‌ای برای عملکرد بهتر کیفیت به بازی اضافه شده است. ظاهراً تصاویری نیز برای اثبات همه‌ی این موارد گفته شده وجود داشت. اما از آن صفحه حذف شده‌اند. جالب است زیرا تاکنون CD Projekt RED در مورد گزینه موجود اظهار نظری نکرده بود. احتمالاً این نسخه و قابلیت روی PS5 نیز خواهد بود، اگرچه کسی این موضوع را تایید یا رد نکرده است.

این بازی در حال حاضر برای دانلود پیش از عرضه در کنسول‌های ایکس‌باکس در دسترس است و هفته آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن نیز عرضه خواهد شد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها