شخصیت‌های احتمالی Red Dead Redemption 3

شخصیت‌های احتمالی Red Dead Redemption 3

راکستار دیر یا زود از شیردوشی جی تی ای 5 دست خواهد کشید و به بازی‌سازی باز خواهد گشت. آن‌ها هنگامی که تصمیم به ساخت Red Dead Redemption جدید بگیرند شخصیت‌های اصلی احتمالی زیادی خواهند داشت. در این مقاله قرار است به شخصیت‌های احتمالی Red Dead Redemption 3 بپردازیم. با ساویس‌گیم همراه شوید.

با این‌که راکستار در حال حاضر سخت مشغول جی تی ای 5 و به خصوص بخش آنلاین است، ولی طرفداران امیدوارند در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیش‌تری در خصوص برنامه‌های آتی شرکت به دست آورند. البته به احتمال زیاد فعلاً از Red Dead Redemption 3 خبری نباشد. ولی به هر حال بد نیست در خصوص شخصیت‌های اصلی احتمالی این بازی تبادل نظر کنیم.

نوشتار مرتبط:  بهترین کدهای تقلب Red Dead Redemption 2 

شخصیت‌های احتمالی Red Dead Redemption 3 جک مارستون Jack Marston

Jack Marston

بدون شک بازی کردن در نقش پسر جان مارستون افسانه‌ای فوق‌العاده خواهد بود. آخرین بار در Red Dead Redemption بود که در نقش جک قرار گرفتیم. او به یک یاغی تمام عیار بدل شده است. ساخت این دنباله خیلی سخت است. چرا که وقایع در نزدیکی جنگ جهانی اول رخ می‌دهند و غرب وحشی به سرعت رو به اضمحلال می‌رود. آیا راکستار این خطر را به جان می‌خرد؟ آیا ما طاقت تماشای از دست رفتن پسر جان مارستون را خواهیم داشت؟ 

نوشتار مرتبط:  نقد و بررسی Red Dead Redemption 2؛ به سوی بی نهایت و فراتر از آن 

شخصیت‌های احتمالی Red Dead Redemption 3 سیدی ادلر Sadie Adler

Sadie Adler

راکستار به تازگی رو به کارهای ذلیلانه‌ای هم‌چون پیروی از SJWها آورده است. اگر برنامه‌ی بلند مدت آن‌ها همین است بعید نیست که شخصیت اصلی Red Dead Redemption 3 یک زن باشد! البته از حق نگذریم Sadie Adler شخصیت جذاب و محبوبی است. حداقل مثل سایر شخصیت‌های SJW چندش‌آور نیست. از طرفی پرداختن به Sadie می‌تواند از یک نظر دیگر هم جالب باشد. مثلاً این‌که او از مرگ جان مارستون مطلع شود و به سراغ خانواده‌ی او و جک برود. در ادامه هم با يکديگر همراه شوند و دمار از روزگار نیروهای امنیتی در بیاورند.

نوشتار مرتبط:  رد دد ردمپشن 2: حقایق و نکات| 29 نکته و حقیقت از Red Dead Redemption 2 

Hosea و Dutch داچ و هوزا

Hosea یا Dutch

لزومی ندارد که Red Dead Redemption 3 حتماً به وقایع آینده بپردازد. سازندگان می‌توانند مثل Red Dead Redemption 2 فلش بک بزنند و داستان شکل گیری دار و دسته‌ی داچ را تعریف کنند. بدون شک تجربه‌ی دوران اوج دار و دسته‌ی داچ با توجه به این‌که ما از عاقبت تلخ آن‌ها با خبریم می‌تواند بار تراژیک ماجرا را بیش‌تر کند. نکته‌ای که وجود دارد این است که شخصیت اصلی بازی‌های Red Dead معمولاً در پایان بازی می‌میرند ولی ما زنده بودن Dutch و Hosea را در Red Dead Redemption 2 شاهد بودیم. بنابراین احتمالاً سازندگان یک شخصیت جدید مثل آرتور را رو می‌کنند. تا در کنار این شخصیت‌های آشنا ایفای نقش نماید.

نوشتار مرتبط:  رد دد ردمپشن 2: حقایق و نکات| 42 نکته و حقیقت از Red Dead Redemption 2 

آرتور مورگان جان مارستون

دیگر شخصیت‌های احتمالی Red Dead Redemption 3

قطعاََ پرداختن به Jack Marston، Sadie Adler Dutch و یا Hosea جذاب خواهد بود. ولی سازندگان انتخاب‌های مناسب دیگری نیز دارند. شخصیت‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد نیز مناسب خواهند بود.

چارلز اسمیت: وضعیت Charles Smith تا حدودی شبیه به Sadie Adler است. او نیز شخصیت مناسبی خواهد بود. همچنین باب طبع SJWها نیز هست. ولی به نظر می‌رسد که او قصد کناره‌گیری دارد و به دنبال یک زندگی عادی است. مگر این‌که اتفاق ویژه‌ای رخ داده باشد و یا مثلاً به خونخواهی جان مارستون بیاید.

Landon Ricketts: او هنگامی که با جک مارستون در Red Dead Redemption ملاقات کرد. به عنوان یک شخصیت افسانه‌ای غرب وحشی شناخته می‌شد. بدون شک تجربه‌ی دوران اوج او هیجان‌انگیز خواهد بود.

Red Harlow: بازی Red Dead Revolver تقریباً هیچ سنخیتی با Red Dead Redemption ندارد. ولی بد نیست شاهد ماجراهای شخصیت اصلی آن بازی باشیم. با این‌که از سرنوشت او اطلاعات زیادی نداریم ولی سازندگان می‌توانند به شکل مناسبی به این موضوع بپردازند.

شخصیت‌های احتمالی Red Dead Redemption 3 رد دد ردمپشن 3 Sadie Adler

حقیقتاً هر زمان که راکستار تصمیم به ساخت Red Dead Redemption 3 بگیرد، بعید است که در زمینه‌ی شخصیت پردازی دچار نقص شوند. آن‌ها طی 2 شماره‌ی اخیر این مجموعه به خوبی توانایی خود را به رخ کشیده‌اند. مجموعه‌ی Red Dead Redemption یکی از بهترین داستان‌ها و روایت‌ها را در هنرصنعت بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد.

بازی Red Dead Redemption 2 هم‌اکنون برای PC, PS4, Stadia و Xbox One در دسترس است.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ شخصیت‌های احتمالی Red Dead Redemption 3 را چطور ارزیابی می‌کنید؟ شخصیت مورد نظر شما کدام است؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.5 6 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
20 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها