شایعه: بازی Shenmue 4 در دست ساخت قرار دارد

شایعه: بازی Shenmue 4 در دست ساخت قرار دارد

به گزارش ساویس‌گیم، احتمالاً نمایش سال گذشته‌ی TGS را دیده باشید. جایی که Publisher 110 Industries برای نمایش برنامه‌های خود 40 دقیقه را اختصاص داده بود. و از آن 40 دقیقه 5 دقیقه‌ی آن به یو سوزوکی بازی‌ساز افسانه‌ای اختصاص داده شده بود.

حضور یو سوزوکی در نمایش Publisher 110 Industries یک سؤال اساسی را در ذهن بازی دوستان شکل داد. چرا؟ چرا ایشان می‌بایست در ویدئوی تبلیغاتی این شرکت حاضر شوند؟ جناب سوزوکی و استودیوی ایشان YS Net سابقاً هیچ همکاری با این شرکت نداشته‌اند.

پس از گذشت مدت‌ها حال به نظر خبرهایی در راه است. یکی از اعضای Publisher 110 Industries در جواب پیشنهاد طرفداران که درخواست نشر و توسعه‌ی شنمو 4 را داده بودند، گفت: پس فکر می‌کنید جناب یو سوزوکی در ویدئوی تبلیغاتی ما چه کار می‌کرد!

این پاسخ دو پهلو خیلی عجیب است. این‌که عضو رسمی شرکت به این شکل پروژه‌ای معرفی نشده را لو بدهد دور از انتظار است. ولی همین اشاره‌ی کوچک برای طرفدارانی که نزدیک به 2 دهه برای Shenmue 3 صبر کردند و خودشان هزینه‌ی ساخت را پرداخت کردند، امیدوار کننده است.

شایان ذکر است که جناب یو سوزوکی پیش از این برای ساخت Shenmue جدید ابراز علاقه کرده بودند. و حتی در سال 2020 ایده‌ی دنباله‌ی جدید را به ناشران تقدیم کردند. این‌که ایده‌ی ایشان تأیید شده باشد یا خیر، مشخص نیست. ولی با توجه به داغ بودن بحث این مجموعه و پخش انیمه‌ی شنمو که رکورد انیمه‌ی حمله به تایتان را شکانده است، بعید نیست که خبرهایی در راه باشند.

جناب یو سوزوکی با توسعه‌ی بازی انقلابی Shenmue هنرصنعت را یک پله نه چند پله به جلو راندند. و منبع الهام عناوین بزرگی چون جی تی ای، یاکوزا و سایر عناوین جهان‌باز شدند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ امیدی به ساخت Shenmue 4 دارید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 2 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها