5 موردی که امیدواریم God of War Ragnarok برطرف کند

5 موردی که امیدواریم God of War Ragnarok برطرف کند

خدای جنگ 2018 کماکان بهترین است و اکنون که نسخه‌ی PC بازی عرضه شده افراد بیش‌تری می‌توانند از این شاهکار لذت ببرند. بازی شگفت‌انگیز سانتامونیکا بهترین بازی نسل هشت از جنبه‌های مختلف است و به نوعی ارزش بازی‌های تک نفره و داستان‌محور را به رخ شرکت‌های پول پرستی چون EA کشید. God of War 2018 شاهکار بود ولی همیشه جا برای بهبود وجود دارد. در ادامه 5 موردی که امیدواریم God of War Ragnarok برطرف کند را فهرست کرده‌ایم.

نوشتار مرتبط:  حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی God of War 

5 موردی که امیدواریم God of War Ragnarok برطرف کند راهنمای خدای جنگ

سیستم Gear

طرفداران قدیمی خدای جنگ وقتی برای نخستین بار به تجربه‌ی God of War مشغول شدند، با عناصر نقش‌آفرینی مانندی همچون Strength, Dexterity و Luck در صفحه‌ی Gear مواجه شدند که برای این سری عجیب بود و تازگی داشت. صادقانه بگویم این سیستم خیلی کم عمق است و خوب پیاده‌سازی نشده است. امیدوارم سازندگان سیستم Gear را در God of War Ragnarok عمق بیش‌تری ببخشند و بر تأثیرگذاری آن بیافزایند. چرا که در حال حاضر این سیستم بیش‌تر نمایشی به نظر می‌رسد و تشویق کننده نیست.

نوشتار مرتبط:  10 پرسشی که دوست داریم در God of War Ragnarok پاسخ داده شوند 

5 موردی که امیدواریم God of War Ragnarok برطرف کند خدای جنگ

محتوای پس از اتمام بازی اصلی

خدای جنگ 2018 مراحل فرعی خوبی داشت. همچنین ما شاهد چالش‌های Muspelheim، والکری‌ها و مسائل از این دست بودیم. ولی در حقیقت محتوای Endgame واقعی مناطق سمی Niflheim می‌باشند. خدای جنگ 2018 محتوای قابل احترامی تدارک دیده بود ولی دوست داریم God of War Ragnarok در این زمینه بهتر عمل کند. و پس از اتمام بخش اصلی بازی فعالیت‌های متنوع‌تری برای انجام داشته باشیم.

نوشتار مرتبط:  10 شخصیتی که دوست داریم در God of War Ragnarok ببینیم 

5 موردی که امیدواریم God of War Ragnarok برطرف کند  God of War Ragnarok

تنوع دشمنان

صرفنظر از چند مبارزه با غولآخر خاطره‌انگیز، خدای جنگ 2018 فاقد تنوع لازم در زمینه‌ی دشمنان و مبارزات بود. ترول غول‌پیکر ابتدای بازی در ادامه خیلی تکراری می‌شود و سایر غولآخرها نمونه‌های مختلف آن هستند. دیگر دشمنان نیز تنوع اندکی دارند. امید می‌رود God of War Ragnarok در این زمینه تنوع بیش‌تری را ارائه دهد.

نوشتار مرتبط:  God of War Ragnarok؛ افسانه‌های نورس در خصوص Tyr چه می‌گویند 

خدای جنگ 2018

جابه‌جایی و طراحی مرحله

خدای جنگ 2018 عناصر جذاب متروییدوانیا را در خود جای داده بود. طوری که شما ترغیب می‌شدید به مناطق مختلف بارها و بارها سر بزنید. ولی رفته رفته پیچیدگی مراحل افزایش پیدا می‌کرد و مناطق قدیمی غیر قابل تشخیص می‌شدند. امیدوارم God of War Ragnarok مراحل را طوری طراحی کند که بازی‌باز هنگام رفت و برگشت مداوم در آن‌ها گُم نشود.

نوشتار مرتبط:  10 نکته‌ی قابل توجه در مورد فرانچایز God of War که نمی‌دانید 

گاد اف وار کریتوس  God of War

جهان خالی

به جز چند NPC، جهان خدای جنگ 2018 خیلی خالی و عاری از حیات به نظر می‌رسید. این در حالی است که در نسخه‌ی قبلی آخرالزمان هنوز آغاز نشده بود ولی جهان بازی فوق‌العاده خالی از سکنه و زندگی می‌نمود. البته برای خالی بودن میدگارد دلیل داستانی وجود داشت ولی این‌که سایر مناطق هم خالی از سکنه بودند کمی عجیب بود. خوشبختانه تریلرهای God of War Ragnarok شهرها و شهرک‌های مختلف را به نمایش گذاشته‌اند که زندگی در آن‌ها جریان داشت. بنابراین امید می‌رود که این مهم برطرف شده باشد.

نظر شما در خصوص فهرست 5 موردی که امیدواریم God of War Ragnarok برطرف کند چیست؟ مورد دیگری را به این فهرست اضافه می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

4.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها