مهاجرت دسته جمعی بازی‌سازان از یوبیسافت

مهاجرت دسته جمعی بازی‌سازان از یوبیسافت

به گزارش ساویس‌گیم، بازی‌سازان زیادی در روزهای اخیر تصميم به ترک یوبیسافت گرفته‌اند. از جمله عوامل این موضوع حقوق پائین و شرایط کاری خسته کننده عنوان شده است.

این معضل که از آن به عنوان “مهاجرت بزرگ” یاد می‌شود، بیش‌تر گریبان شعبه‌های کانادای یوبیسافت را گرفته است. استودیوهای بازی‌سازی به مانند سایر شرکت‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها شعبه‌های خود را به کشورهایی که کم‌ترین دستمزد را می‌دهند منتقل می‌کنند. که در این بین کانادا سرآمد است.

یوبیسافت کانادا

در حقیقت رغبت شرکت‌ها به افتتاح شعبه در کانادا نیروی کار ارزان است. کار کردن در این کشور مزایای اندک و حقوق ناچیزی در بر خواهد داشت. به گونه‌ای که اخیراً افراد زیادی ترجیح می‌دهند به جای دیگری نقل مکان کنند.

یوبیسافت برای رفع این مشکل پیشنهاد افزایش حقوق را داده است ولی این پیشنهاد نیز چندان با استقبال بازی‌سازان مواجه نشده است. به عقیده‌ی کارگردان Assassin’s Creed Valhalla حقوق پائین و فرصت‌های شغلی بهتر منجر به این ترک دسته جمعی شده است.

شرکت بزرگ یوبیسافت یکی از بازیگران اصلی هنرصنعت به شمار می‌رود. آن‌ها سالیانه عناوین AAA شاخصی را عرضه می‌کنند. از فرانچایز اساسین کرید و فارکرای گرفته تا عناوين مسابقه‌ای و ورزشی. باید دید آینده چه خواهد شد و آیا این اتفاقات بر کیفیت آثار یوبیسافت اثرگذار خواهند بود یا خیر.

مهاجرت دسته جمعی بازی‌سازان از یوبیسافت

نظر شما چیست دوستان؟ از طرفداران این شرکت با سابقه هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها