بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition معرفی شد

بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition معرفی شد

به گزارش ساویس‌گیم، اوایل سال جاری کنسول‌های پلی استیشن و PC میزبان بازی جدیدی از فرانچایز Oddworld بودند. Oddworld: Soulstorm عرضه‌ی خوبی داشت و مورد استقبال قرار گرفت. این مهم پس از غیبت طولانی فرانچایز حائز اهمیت بود.

ما می‌دانستیم که این بازی سرانجام برای پلتفرم‌های ایکس باکس نیز عرضه خواهد شد. حال این موضوع به صورت رسمی اعلام شده، و جزئیات جذابی نیز ارائه شده است.

بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition معرفی شد

بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition قرار است در بردارنده‌ی همه‌ی به‌روزرسانی باشد. همچنین بهبودهای گیم پلی و حرکتی. شایان ذکر است که این بازی برای ایکس‌ باکس عرضه‌ی فیزیکی نیز خواهد داشت و نسخه‌ی روز نخست و قاب فلزی دریافت خواهد کرد. معلوم نیست که این نسخه‌ها برای سایر پلتفرم‌ها نیز عرضه خواهند شد یا خیر.

نکته‌ای که هست این است که صحبتی از شرایط ارتقاء به این نسخه نشده است. مشخص نیست که آیا دارندگان نسخه‌ی اصلی بازی قادر به ارتقاء به نسخه‌ی Enhanced Edition خواهند بود یا خیر.

بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition معرفی شد

بازی Oddworld: Soulstorm Enhanced Edition قرار است حوالی آبان‌ماه یا اوایل آذرماه برای PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S, Xbox One و PC عرضه شود. نسخه‌ی PC در انحصار Epic Games Store خواهد بود.

خب دوستان نظرتان چیست؟ طرفدار فرانچایز Oddworld هستید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها