حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز 11

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز 11

مدت زمان زیادی از انتشار ویندوز 11 نمی‌گذرد. با این حال از همان بدو معرفی سر و صدای زیادی به پا کرد و حواشی زیادی در پی داشت. ویندوز 11 بر پایه‌ی ویندوز 10 افسانه‌ای بنا شده است. ویندوزی که بی عیب و نقص بود و اکنون مهندسان مایکروسافت تنها اندکی آن را ارتقاء داده‌اند. اگر قصد نصب ویندوز 11 را دارید با ساویس‌گیم تا آخر این مقاله همراه باشید تا به حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز 11 بپردازیم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز 11

  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 4 گيگابايت
  • کارت گرافیک مورد نیاز: هرگونه پردازنده‌ی گرافیکی هماهنگ با DirectX 12 یا WDDM 2.0
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: پردازنده‌ی یک گیگاهرتزی یا سریع‌تر با حداقل 2 هسته
  • فضای ذخیره‌سازی: 64 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 10
  • نمایشگر: حداقل 9 اینچ با کیفیت HD

نوشتار مرتبط5 راهکار ساده برای افزایش نرخ فریم در بازی‌ها

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز 11

آیا من می‌توانم ویندوز 11 را نصب کنم؟

برای نصب و اجرای ویندوز 11 شما به حداقل پپردازنده‌ی یک گیگاهرتزی یا سریع‌تر با حداقل 2 هسته نیاز خواهید داشت عزیزان. توجه فرمائید که ویندوز 11 فقط نسخه‌ی 64 بیتی دارد. حداقل فضای ذخیره‌سازی برای نصب ویندوز 11 64 گیگابایت می‌باشد.

چنان‌چه حداقل کارت گرافیک شما پردازنده‌ی گرافیکی هماهنگ با DirectX 12 یا WDDM 2.0 یا هم سطح آن را داشته باشد، هیچ مشکلی در نصب و اجرای ویندوز 11 نخواهید داشت. توجه فرمائید که حداقل می‌بایست نمایشگر 9 اینچی با کیفیت HD داشته باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب ویندوز 11

حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای نصب و اجرای ویندوز 11 4 گیگابایت است و خبری از نسخه‌ی 32 بیتی نخواهد بود. با این حال نرم‌افزارهای مبتنی بر معماری 32 بیتی در ویندوز 11 اجرا خواهند شد و مشکلی از این بابت نخواهد بود.

ویندوز مورد علاقه‌ی شما کدام نسخه است؟ هم‌اکنون از چه ویندوزی استفاده می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها