چین بازی‌ها و فیلم‌هایی که LGBT و دیگر انحرافات اخلاقی را تبلیغ می‌کنند، ممنوع کرد

چین بازی‌ها و فیلم‌هایی که LGBT و دیگر انحرافات اخلاقی را تبلیغ می‌کنند، ممنوع کرد

به گزارش ساویس‌گیم، جمهوری خلق چین قوانین جدیدی را برای مبارزه با انحرافات جنسی LGBT (الی حروف آخر لاتین!) و دیگر رذائل اخلاقی از جمله گسترش صفات زنانگی در مردان اتخاذ کرد.

همان‌طور که می‌دانید تحمیل عقاید و شعارهای ضد اخلاق و خانواده در طول سال‌های اخیر گسترش فراوانی یافته است. اگر زمانی این گونه پلشتی‌ها صرفاً در مقالات دست چندم و کتاب‌های درجه 3 یافت می‌شد، اکنون به هنرصنعت بازی‌های ویدئویی و سینما رخنه کرده‌اند.

سالیانه آثار زیادی را شاهد هستیم که به تبلیغات انحرافات جنسی LGBT و سایر رذائل اخلاقی می‌پردازند. از عناوین شاخصی چون The Last of Us Part 2 گرفته تا عناوین دست چندمی همچون مجموعه‌ی Life is Strange. در زمینه‌ی سینما و تلویزیون نیز از انیمیشن‌های Toy Story 4 گرفته تا سریال جدید لوکی. متأسفانه این انحرافات اخلاقی زالووار به جان هنرصنعت افتاده و روز به روز نیز به مانند یک غده‌ی سرطانی در حال پیشرفت است.

چین بازی‌ها و فیلم‌هایی که LGBT و دیگر انحرافات اخلاقی را تبلیغ می‌کنند، ممنوع کرد

جمهوری خلق چین از سال 2013 قوانین جدی و مهمی را در این راستا به کار گرفت. یعنی دقیقاََ از تاریخی که تبلیغات این گونه بی اخلاقی‌ها شدت گرفت. دلیل این موضوع نیز کاملاً مشخص است و دولت چین به صراحت عنوان کرده است که تبلیغات انحرافات جنسی و رذائل اخلاقی به ضرر جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان است. در همین راستا آن‌ها به تازگی این قوانین را تشدید کردند. زین پس هرگونه بازی ویدئویی یا آثار سینمایی که تبلیغات LGBT و دیگر انحرافات اخلاقی را در بر داشته باشند به طور کلی در چین ممنوع می‌باشند. همچنین آثاری که صفات زنانگی را در مردان اشاعه می‌دهند نیز ممنوع اعلام شده‌اند.

بدون شک جمهوری خلق چین با نزدیک به 1.5 میلیارد جمعیت با اتخاذ این تصمیمات اخلاق‌محور و حامی خانواده لطف بزرگی به جامعه‌ی بشری کرده است. ناگفته نماند که کشور روسیه نیز قوانین مشابهی را وضع کرده و این‌گونه آثار ضد اخلاقی را بر نمی‌تابد. باشد که شاهد رخت بر بستن این رذائل اخلاقی در هنرصنعت باشیم.

چین بازی‌ها و فیلم‌هایی که LGBT و دیگر انحرافات اخلاقی را تبلیغ می‌کنند، ممنوع کرد

نظر شما در این خصوص چیست؟ رویکرد چین را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها