رکوردشکنی Nintendo Direct در E3 2021


به گزارش ساویس‌گیم، نینتندو با هوشمندی از استریمرها درخواست کرده بود که Nintendo Direct در E3 2021 را Co-Stream نکنند. در نگاه اول اقدام نینتندو غیر منطقی می‌نمود، اما حال علت این اتفاق مشخص شده است.

طبق آخرین آمارها Nintendo Direct رکورددار بیش‌ترین تعداد بیننده را از آن خود کرده است.

نمایش Nintendo Direct فوق‌العاده مورد انتظار بود. طرفداران منتظر اخبار جدیدترین بازی‌های این ناشر بزرگ بودند. از طرفی احتمال رونمایی از نسخه‌ی جدید نینتندو سوئیچ نیز مزید بر علت بود.

انصافاً نمایش نینتندو شایان توجه و ستودنی بود. شاید بتوان نمایش Nintendo Direct در E3 2021 را گل سر سبد این مراسم به شمار آورد. نمایشی که به نوعی آبروی رفته‌ی E3 را اندکی احیا کرد.

رکوردشکنی Nintendo Direct در E3 2021

در طول سالیان گذشته E3 با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است. از یک طرف شرکت‌های بزرگ حاضر به شرکت در آن نمی‌شوند و از طرفی نمایش‌های چند سال گذشته فوق‌العاده کسل کننده بوده‌اند. شاید برخی از این معضل تقصیر شرکت‌های بازی‌سازی هم باشد و شاید نیاز به تغییرات اساسی در ساختار این مراسم سالانه احساس شود. به هر حال یک مراسم دیگر هم گذشت و E3 باز هم به حذف کامل نزدیک شد. شاید سال آینده آخرین بخت دست‌اندرکاران این مراسم برای احیای شوکت گذشته‌ی این گردهمایی باشد.

نظر شما چیست؟ نمایش Nintendo Direct در E3 2021 را چگونه ارزیابی کردید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها