تاد هاوارد با صحبت‌های اخیر خود از چشم طرفداران پلی استیشن افتاد

اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Starfield به علاوه‌ی تاریخ احتمالی عرضه‌

به گزارش ساویس‌گیم، هنگامی که از توافق بزرگ مایکروسافت و زنیمکس رونمایی شد، طرفداران پلی استیشن نگرانی خود از انحصاری شدن بازی‌های بتزدا را اعلام کردند. اکنون پس از مراسم E3 2021 مشخص شد که این نگرانی بی مورد نبوده است.

بازی مورد انتظار Starfield انحصاری پی‌سی و ایکس‌ باکس شد و در خصوص The Elder Scrolls VI نیز به احتمال زیاد چنین خواهد شد. این اتفاق برای عده‌ای غیرقابل تصور بود و گمان نمی‌کردند که بازار بزرگ پلی استیشن نادیده گرفته شود. اما صحبت‌های اخیر تاد هاوارد آب سردی بود بر پیکر طرفداران پلی استیشن.

تاد هاوارد با صحبت‌های اخیر خود از چشم طرفداران پلی استیشن افتاد صحبت‌های تاد هاوارد با رسانه‌ی تلگراف:

منظورتان از این صحبت‌ها پلی استیشن بود؟ خب تا حدودی این حرف درست است. البته که کسی دوست ندارد عده‌ای نادیده گرفته شوند. ولی در نهایت وقتی به پروژه و هدفی که دارید فکر می‌کنید، تمرکز روی چند پلتفرم می‌تواند به افزایش کیفیت اثر منجر شود. 

ایکس باکس و مایکروسافت بازی‌ها را برای افراد بیش‌تری در دسترس قرار خواهند داد. ما گیم پس را داریم، xCloud و PC. به عبارتی دسترسی به بازی‌های ما محدود که نشده هیچ، گسترش هم یافته است. ما به مایکروسافت ایمان داریم و من مفتخرم که عضوی از ایکس باکس شدیم.

بازی Starfield قرار است برای ایکس باکس و PC در تاریخ 20 آبان 1401 عرضه شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها