تماشا کنید: نمایش معمولی Microsoft/Bethesda در E3 2021

تماشا کنید: نمایش معمولی Microsoft/Bethesda در E3 2021

به گزارش ساویس‌گیم، بدون شک مورد انتظارترین نمایش E3 2021 متعلق به Microsoft/Bethesda بود. ولی افسوس که حتی ادغام این دو شرکت هم منجر به ارائه‌ی یک نمایش فوق‌العاده نشد. مایکروسافت این بار تبلیغات زیادی برای این نمایش انجام نداده بود ولی انتظارات بسیار بالا بود و همه منتظر گیم پلی جذاب بازی‌های Xbox Series X|S بودند. با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر مهم‌ترین نمایش‌های Microsoft/Bethesda در E3 2021.

Microsoft/Bethesda همان همیشگی

 

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

اطلاعات جدید از بازی مورد انتظار Starfield به علاوه‌ی تاریخ احتمالی عرضه‌Starfield

تریلری که همه منتظر آن بودند رسید ولی افسوس که سینماتیک بود. فضانوردی در آینده‌ای دوردست سوار بر سفینه و کابینی پر از دکمه‌های مختلف. این تمام چیزی بود که دستگیرمان شد. نکته‌ی مهم هم انحصاری شدن بازی برای ایکس باکس و تاریخ عرضه‌ی آن در 20 آبان 1401 می‌باشد. به عبارتی ایکس باکس به این زودی مشکل کمبود انحصاری را برطرف نخواهد کرد.

 

STALKER 2S.T.A.L.K.E.R 2: Heart Of Chernobyl

یک تریلر خواب‌آور در نمایش Microsoft/Bethesda. تریلر استالکر 2 به غایت خسته کننده بود. دوستان از ساخت یک تریلر جذاب عاجز بودند. در صورتی که خود بازی عنوان فوق‌العاده‌ای است. این بازی نیز در سال 2022 عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: نمایش معمولی Microsoft/Bethesda در E3 2021Battlefield 2042

تریلر گیم پلی که همه منتظر آن بودند هم حضور داشت. حقیقتاً چون علاقه‌ای به بازی‌های آنلاین ندارم، نمی‌دانم که نمایش خوبی بود یا خیر. نظر شخصی من این است که چندان دندان گیر نبود. مشابه این چیزها را در بازی‌های مشابه دیده بودیم. همان همیشگی بود. این بازی 30 مهرماه برای همه‌ی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد.

 

تماشا کنید: نمایش معمولی Microsoft/Bethesda در E3 2021Psychonauts 2

تاریخ عرضه‌ی این بازی مورد انتظار با یک تریلر جذاب در نمایش Microsoft/Bethesda اعلام شد. جدیدترین ساخته‌ی تیم شیفر در تاریخ 3 شهریورماه برای پلی استیشن، ایکس باکس و سایر پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. 

 

Somerville

بازی جذابی که توجه من را جلب کرد Somerville بود. یک بازی 2بعدی با فضایی آخرالزمانی که در آن باید از خانواده‌ی خود محافظت کنید. این بازی نیز در سال 2022 عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: نمایش معمولی Microsoft/Bethesda در E3 2021

Halo Infinite

بالاخره یک نمایش دلچسب که در خور نام هیلو بود. ما شاهد یک تریلر سینماتیک از بازی ذز نمایش Microsoft/Bethesda بودیم که انصافاً دلچسب بود. و تریلر دوم که به بخش چندنفره اختصاص داشت فوق‌العاده جذاب بود. به نظر من به خاطر این تریلر هم که شده ارزش دارد نمایش Microsoft/Bethesda را نظاره کنید.

  • بخش چندنفره‌ی هیلو رایگان خواهد بود.
  • متاسفانه تاریخ دقیق عرضه مشخص نشد.
  • بازه‌ی عرضه همچنان اواخر 2021 خواهد بود.

 

تماشا کنید: نمایش معمولی Microsoft/Bethesda در E3 2021

A Plague Tale: Requiem

Focus Home Interactive یک شگفتانه برای ما داشت و آن هم دنباله‌ی یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر است. البته متاسفانه معرفی این بازی لو رفته بود و از بار هیجان نمایش کاسته شده بود. این بازی هم در سال 2022 عرضه خواهد شد.

 

Replaced

نمایش Microsoft/Bethesda چند بازی خوب در بر داشت که Replaced هم یکی از آنان بود. عنوانی 2بعدی با فضایی جذاب و هیجان‌انگیز. اگر گفتید تاریخ عرضه‌ی آن چه وقت خواهد بود؟ آفرین، 2022!

 

Age Of Empires Empires 4

بازی محبوب استراتژی در نمایش حاضر بود و تمدن‌های کهن نیز در آن حضور خواهند داشت. در مقطعی کلمات پارسی به گوش می‌رسید که جالب بود. این بازی مورد انتظار و جذاب 6 آبان عرضه خواهد شد.

 

تماشا کنید: نمایش معمولی Microsoft/Bethesda در E3 2021

The Outer Worlds 2

در نمایش کسالت‌آور Microsoft/Bethesda معرفی The Outer Worlds 2 به شکل بامزه‌ای صورت گرفت. تریلر بازی شوخ طبعی خوبی در بر داشت و برای لحظاتی خنده را بر لبان جاری ساخت. هیچ اطلاعاتی درباره‌ی بازی ارائه نشد، صرفاً اعلام کردند که دنباله‌ی بازی در دست ساخت قرار دارد.

 

تماشا کنید: نمایش معمولی Microsoft/Bethesda در E3 2021

Forza Horizon 5

گل سر سبد نمایش‌های Microsoft/Bethesda بدون شک Forza Horizon 5 بود. یک تریلر کامل از گیم پلی بازی و نمایش محیط‌های مختلف آن. مطابق با شایعات این بازی در مکزیک جریان خواهد داشت. ما شاهد صحرای سوزان، کاکتوس‌ها و سواحل زیبای مکزیک بودیم. Playground Games برای این نسخه سنگ تمام گذاشته است و با عنوان بی‌نظیری طرف خواهیم بود. تاریخ عرضه‌ی Forza Horizon 5 خوشبختانه 18 آبان 1400 خواهد بود.

 

Redfall

شگفتانه‌ی مراسم این بازی بود که جزئیات آن تا حدودی مخفی مانده بودند. Redfall یک شوتر درگیرکننده از Arkane Austin می‌باشد که بازی‌بازان را در برابر سیل خون آشام‌ها قرار می‌دهد. به نظر با یک بازی چندنفره طرف خواهیم بود. تاریخ عرضه نیز طبق معمول 2022.

اطلاعات جدید پیرامون Redfall حکایت از این دارد که بازی مذکور به نوعی تلفیقی از بازی‌های تک‌نفره و چندنفره است. احتمالاً مشابه با عناوینی همچون Outriders fhan.

خب دوستان نظرتان چیست؟ مراسم مطابق انتظار شما بود؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها