تمام رونمایی‌های بزرگ Summer Game Fest 2021 به همراه اطلاعات تکمیلی

ناشر مجموعه‌ی Metro و Saints Row نمایش جدیدی تدارک دیده است summer game fest 2021

به گزارش ساویس‌گیم، جف کیلی در خلال مراسم دیشب معرفی‌های خوبی انجام داد و پس از چند مراسم بد بالأخره شاهد یک نمایش هیجان‌انگیز بودیم.

این شما و این بازی‌های مهمی که در Summer Game Fest 2021 نمایش داشتند:

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود ویدئو

Tiny Tina’s Wonderlands

این بازی قبل از رونمایی در Summer Game Fest 2021 لو رفته بود. Tiny Tina’s Wonderlands یک بازی لوتر-شوتر در جهان بوردرلندز است که با محوریت شخصیتی Tiny Tina می‌باشد. بازی حال و هوای قرون وسطایی دارد و از این جهت تفاوت‌هایی با مجموعه‌ی اصلی دیده می‌شود. البته سازندگان اذعان داشتند که با یک بازی جدید اما مکانیک‌های آشنا طرف خواهیم بود. تاریخ عرضه‌ی این بازی نیز اوایل 2022 خواهد بود.

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود ویدئو

Metal Slug Tactics

بازگشت مجموعه‌ی خاطره‌انگیز سربازان کوچک. این بار خبری از ماجراجویی 2 بعدی اکشن نخواهد بود و باید دوربین از بالا و گیم پلی تاکتیکال را تجربه کنیم. هیچ‌گونه تاریخ عرضه‌ای برای این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز اعلام نشد.

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود ویدئو

Death Stranding Director’s Cut

حضور هیدئو کوجیمای بزرگ در Summer Game Fest 2021 اعتبار این نمایش را دو چندان کرد. استاد از بازی آینده‌ی خود صحبت کردند که قرار است گیم پلی را محور قرار دهند و بازی سرگرم کننده‌ای تحویل مخاطبان دهند و در ادامه از Death Stranding Director’s Cut رونمایی کردند که قرار است برای PS5 عرضه شود. نمایش جالب بازی که اشاره‌ای به متال گیر سالید دارد را از دست ندهید.

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود ویدئو

Solar Ash

بازی مهم بعدی Solar Ash بود که شاهد یک گیم پلی جدید از آن بودیم. به عبارتی این بازی یادآور بازی شاهکار Journey است. دیدن تریلر این بازی خالی از لطف نیست.

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود ویدئو

Escape From Tarkov

بازی مورد علاقه‌ی بازی‌بازان حرفه‌ای یعنی Escape From Tarkov یک نمایش هیجان‌انگیز داشت که نقشه‌ی جدید بازی را به نمایش می‌گذاشت. The streets of Concordia نام نقشه‌ی جدید است و بزرگ‌ترین منطقه‌ی بازی خواهد بود. تریلر هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود ویدئو

Planet Of Lana

یکی از بازی‌های چشم‌نواز Summer Game Fest 2021 بدون شک Planet Of Lana بود. یک بازی ماجراجویی 2 بعدی که طراحی محیط شگفت‌انگیزی دارد. این بازی قرار است در 2022 برای PC و Xbox عرضه شود.

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود ویدئو

Monster Hunter Stories 2: Wings Of Ruin

یک تریلر جدید از بازی مورد انتظار نینتندو سوئیچ یعنی Monster Hunter Stories 2: Wings Of Ruin. در این تریلر داستانی شاهد مبارزه‌ی هیولاها و همچنین یک منبع انرژی مرموز هستیم. طرفداران فرانچایز شکارچی هیولا این تریلر را از دست ندهند.

تماشا به صورت تمام صفحه

دانلود ویدئو

Elden Ring

و اما گل سر سبد نمایش دیروز قطعاً Elden Ring بود که تریلر جدید آن را به عنوان حسن ختام قرار داده بودند. اطلاعات مختلفی از این بازی مشخص شد از جمله می‌شود به تاریخ عرضه‌ی بازی اشاره کرد. بازی Elden Ring در تاریخ 1 بهمن‌ماه برای پلتفرم‌های جدید و قدیمی منتشر خواهد شد. تریلر گیم پلی بازی را از دست ندهید.

کدام نمایش مورد انتظار شما واقع شد؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها