عرضه بازی The King of Fighters 15 به تاخیر افتاد

The King of Fighters 15

طرفداران ژانر مبارزه‌ای در طی هفته‌ها و ماه‌های آینده بسیار شلوغ خواهند بود. Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown به تازگی ارائه شده است و بازی Guilty Gear Strive نیز به زودی به بازار می‌آید. در همین حال هنگامی که SNK در اوایل سال جاری از  The King of Fighters 15 رونمایی کرد، آن‌ها تاریخ عرضه بازی را اواخر سال 2021 تعیین کردند. اما به طور خاص در این مورد، ما باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

SNK اعلام کرده است که The King of Fighters 15 از بازه‌ی اولیه انتشار در سال 2021 به عقب رانده شده و اکنون قرار است در اوایل سال 2022 منتشر شود. دلیل؟ تقریباً به همان دلیلی که تقریباً هر بازی دیگری این روزها به تأخیر می اندازد. Yasuyuki Oda ، تولید کننده جنگنده در پیامی اعلام تاخیر اعلام کرد که چالش های مربوط به COVID بر پیشرفت بازی تأثیر گذاشته است.

آقای ادا نوشت: “طرفداران زیادی وجود دارند که پیش بینی انتشار KOF XV در سال 2021 را دارند. اما در این زمان، متأسفانه باید اعلام کنیم که The King of Fighters 15 اکنون در سه ماهه اول سال 2022 راه اندازی خواهد شد.” “جدول زمانی توسعه‌ای که قرار بود در آغاز به آن برسیم تحت تأثیر موارد همیشه در حال افزایش COVID-19 در ژاپن قرار دارد. در نهایت ما تصمیم نهایی را گرفته‌ایم که کیفیت محصول باید در درجه اول قرار گیرد و بنابراین با این تصمیم پنجره انتشار بازی تغییر می‌یابد. “تاکنون، SNK تأیید نکرده است که این بازی قصد دارد برای چه سیستم عامل‌هایی ارائه شود.

از تری بوگارد و یوری یاگامی گرفته تا مای شیرانویی و بسیاری دیگر، تاکنون تعدادی از شخصیت‌های مشخص شده فهرست The King of Fighters 15 هستند. برای مطالب بیشتر در روزهای آینده با ما همراه باشید.

دانلود این ویدیو

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها