بازی Final Fantasy VII Remake Part 2 در E3 2021 حضور نخواهد داشت

بازی Final Fantasy VII Remake Part 2 در E3 2021 حضور نخواهد داشت

به گزارش ساویس‌گیم و به نقل از یک منبع معتبر، بازی Final Fantasy VII Remake Part 2 در E3 2021 حضور نخواهد داشت.

شخصی که پیش از این سابقه‌ی خوبی در ارائه‌ی اطلاعات در خصوص بازی‌های اسکوئرانیکس داشته است، می‌گوید شانس رونمایی از Final Fantasy VII Remake Part 2 در E3 2021 بسیار ضعیف است. البته این موضوع در وهله‌ی اول چندان عجیب نیست، چرا که آن‌ها چندین فاینال فانتزی دیگر برای معرفی دارند. به عنوان مثال بازی انحصاری جدید PS5 که توسط Team Ninja در حال کار است. و همچنین فاینال فانتزی 16.

اما به هر حال این موضوع برای طرفداران فوق‌العاده ناراحت کننده است که باید مدت زمان بیش‌تری را برای معرفی Final Fantasy VII Remake Part 2 منتظر بمانند. خصوصاً با توجه به این‌که جناب تتسویا نامورا قرار بود این بازی را در اوایل ماه پیش در جریان یک نمایش آنلاین رونمایی کند.

فاصله‌ی زیادی با عرضه‌ی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade برای PS5 نداریم. نسخه‌ای که به نسبت بازی اصلی بهبودهای گرافیکی زیادی به خود دیده است و گیم پلی اختصاصی نیز در بر دارد.

بازی Final Fantasy VII Remake Part 2 هم‌اکنون در دست ساخت به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن می‌باشد. به محض دریافت اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

نظر شما چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها