طبق گزارشات بازی God of War Ragnarok تأخیر خورده است

طبق گزارشات بازی God of War Ragnarok تأخیر خورده است

به گزارش ساویس‌گیم، God of War Ragnarok بازی مورد انتظاری است که حدوداً 9 ماه پیش معرفی شد. در هنگام معرفی مشخص شد که بازی در سال 2021 عرضه خواهد شد. ولی متأسفانه ظاهراً اینطور نخواهد شد.

پیش از این افراد زیادی پیش‌بینی کرده بودند که احتمالاً God of War Ragnarok به سال 2021 نخواهد رسید. دلیل این صحبت‌ها هم اطلاعات کم از بازی و پاسخگو نبودن سانتامونیکا اعلام شده بود. حال تقریباً این موضوع تأیید شده است. چرا که یک منبع داخلی گزارش داده است که بازی مذکور به سال میلادی جاری نخواهد رسید.

خبرنگار مطرح حوزه‌ی بازی جناب جیسون شرایر اعلام کرد که بازی God of War Ragnarok ماه‌ها پیش به صورت داخلی تأخیر خورده است. و سونی هنوز این موضوع را اعلام رسمی نکرده است. طبق شواهد به نظر می‌رسد که این بازی به طور کل پنجره‌ی عرضه در 2021 را از دست خواهد داد.

بدون شک این اتفاق ناگوار خواهد بود. طرفداران باید مدت زیادی را در انتظار دنباله‌ی خدای جنگ بنشینند. اما در مجموع شاید هم این موضوع به نفع بازی و محصول نهایی باشد. و God of War Ragnarok یک عنوان تمیزتر و کامل‌تری از کار در آید.

باید منتظر ماند و دید عاقبت چه خواهد شد. نظر شما در این‌باره چیست دوستان؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها