بازی STALKER 2 قرار است صدها ساعت محتوا داشته باشد!

صداپیشه‌ی بازی به شدت مورد انتظار STALKER 2 از تاریخ عرضه‌ی بازی می‌گوید

به گزارش ساویس‌گیم، بازی مورد انتظار STALKER 2 قرار است گیم پلی مفصلی را ارائه دهد. یک جهان باز با انتخاب‌های داستانی و گیم پلی متنوع که ساعت‌ها بازی‌باز را به خود مشغول کند. اما این گیم پلی دقیقاً قرار است چند ساعت باشد؟ احتمالاََ با شنیدن پاسخ این سؤال شگفت‌زده خواهید شد. مخصوصاً با توجه به این‌که با یک بازی شوتر طرف هستیم نه نقش‌آفرینی.

در جدیدترین مصاحبه با مدیر روابط عمومی GSC Game World این سؤال به میان آمد که STALKER 2 چه میزان گیم پلی در بر دارد؟ Zakhar Bocharov از دادن یک عدد دقیق طفره رفت ولی به مقیاس بازی اشاراتی کرد. او گفت که حتی اگر شما فقط به مراحل اصلی پایبند باشید، باز هم با عنوانی طولانی طرف خواهید بود. با این حال اگر به گشت و گذار در محیط و انجام مراحل فرعی بپردازید، می‌توانید انتظار صدها ساعت گیم پلی را داشته باشید!

ایشان همچنین این نکته را خاطرنشان کردند که بازی STALKER 2 انحصاری نسل جدید است به این دلیل که امکان اجرای آن روی کنسول‌های نسل گذشته وجود نداشته است.

بازی STALKER 2 هم‌اکنون برای Xbox Series X/S و PC در دست ساخت قرار دارد. در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه‌ی آن روی PS5 وجود ندارد. با این حال به تازگی مشخص شده است که قرارداد انحصاری بازی با مایکروسافت تنها 3 ماه خواهد بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که پس از این مدت شاهد عرضه‌ی آن برای سایر پلتفرم‌ها نیز باشیم.

نظر شما چیست دوستان؟ مشتاق تجربه‌ی این بازی هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها