در باب معرفی The Division Heartland و اطلاعات جذابی که از آن منتشر شد

The Division Heartland

به گزارش ساویس‌گیم، در حالی که همه انتظار جزئیات از محتوای آینده‌ی The Division 2 را داشتند، یوبیسافت با دست پر آمد. ابر شرکت خوش آوازه‌ی فرانسوی ضمن اعلام این‌که بیش از 40 میلیون بازی‌باز موفق به تجربه‌ی نسخه‌ی دوم شده‌اند، Tom Clancy’s The Division Heartland را رونمایی کرد. عنوان رایگانی که توسط Red Storm studio در حال ساخت است. انتظار می‌رود که این بازی در حد فاصل 2021 و 2022 راهی بازار شود.

طبق گفته‌ها Heartland قرار است خون تازه‌ای در رگ‌های دیویژن وارد کند. جهانی جدید و فضای متفاوت انتظار شما را در این دنباله‌ی مستقل خواهد کشید. برای تجربه‌ی پیش از موعد The Division Heartland از همین لحظه می‌توانید اقدام کنید. اما اخبار جدید یوبیسافت فقط این نبود. آن‌ها از دیویژن موبایل هم پرده‌برداری کردند. اطلاعات بیشتر در خصوص Division Mobile قرار است در آینده‌ی نزدیک ارائه شود. اگر منتظر محتوای جدید برای دیویژن 2 بودید، فرانسوی‌ها شما را نا امید نکردند. محتوای جدید قرار است حالت بازی جدید را به شما هدیه دهد. به علاوه‌ی شیوه‌ی جدید برای پیشرفت و ارتقاء در بازی.

قطعاََ این رویکرد از جانب یوبیسافت موجب به گسترش فرانچایز محبوب دیویژن خواهد شد. رمان و فیلم اقتباسی مجموعه هم که در راه هستند. منتظر اطلاعات بیشتر در این خصوص باشید.

نظر شما خوبان در این خصوص؟ برای کدام‌یک مشتاق هستید؟ نسخه‌ی موبایل یا نسخه‌ی رایگان کنسولی یعنی The Division Heartland؟ بخش نظرات از آن شماست.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها