استودیو Sledgehammer Games توسعه بازی Call of Duty 2021 را برعهده دارد

Call of Duty 2021

مدتی است شایعات منتشر شده اما سرانجام تأیید شده است: Sledgehammer Games توسعه دهنده اصلی Call of Duty 2021 بعدی است. در توییتر، اظهار داشت که  بسیار هیجان زده است. اینکه آیا این حرف به این معنی است که به زودی اخبار بیشتری از بازی میشنویم یا خیر مشخص نیست. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

با این حال، اگر گزارش‌ها تاکنون صحت داشته باشند. Call of Duty می‌تواند به جنگ جهانی دوم بازگردد. عنوان Call of Duty: WW2 Vanguard، در ابتدا شایعه شده بود که یک جدول زمانی جایگزین است که جنگ به پایان نمی‌رسد. با این حال، گزارش‌های بعدی اشاره کردند که این جنگ “جهانی” دارای شرایط “جنگ جهانی دوم” است. همچنین ظاهراً بر روی موتور IW8 که برای Call of Duty: Modern Warfare (2019) استفاده شد، توسعه یافته است.

Call of Duty 2021

به همین ترتیب، گیم پلی بازی باید با چند جهش بالاتر از Call of Duty: Black Ops Cold War، به خصوص در بخش چند نفره باشد. انتظار می‌رود Call of Duty 2021 پاییز امسال منتشر شود. و احتمالاً به همراه نسخه‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری اس/ایکس و همچنین رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در روزهای آینده منتظر جزئیات بیشتر از این بازی در ساویس‌گیم باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها