بازعرضه‌ی بازی محبوب شبگرد: طلوع تاریکی؛ سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

بازعرضه‌ی بازی محبوب شبگرد: طلوع تاریکی؛ سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

به‌ گزارش ساویس‌گیم، بازی شبگرد: طلوع تاریکی محصول سال 1393 توسط استودیوی بازی‌سازی پردیس‌گیم می‌باشد. این بازی جذاب از جمله عناوین متفاوت و منحصر به فرد در بازار بازی‌های ایرانی می‌باشد و در سالی عرضه شد که بازی‌سازی ایران در اوج خود قرار داشت. متأسفانه علیرغم کیفیت خوب بازی استقبال بازی‌بازان هنگام عرضه‌ خیلی خوب نبود. در ادامه هم بنا بر مشکلاتی بازی از دسترس خارج شد و کاربران مشتاق هیچ راهی برای تجربه‌ی بازی نداشتند. خوشبختانه بالأخره شاهد بازعرضه‌ی این بازی ارزشمند هستیم. در ادامه به توضیحات رسمی بازی شبگرد: طلوع تاریکی خواهیم پرداخت.

درباره‌ی شبگرد: طلوع تاریکی

بازی «شبگرد: طلوع تاریکی» در سبک اکشن ماجراجویی و با دوربین سوم شخص و داستانی جذاب طراحی شده‌ است. شبگرد داستانی پیچیده و هیجان‌انگیز را روایت می‌کند. که به‌همراه موسیقی گیرا، و بهره‌گیری از عناصر مختلف سبک اکشن، تجربه‌ی خوبی را به مخاطب انتقال می‌دهد.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

داستان بازی

شهر در تاریکی فرو رفته، تبهکاران و باندهای مواد مخدر در همه جا جولان می‌دهند. تلاش‌های پلیس برای دستگیری و فروپاشی باندهای مواد مخدر به سرانجامی نرسیده است. و شهر برای رهایی از چنگال این تبهکاران نیاز به یک معجزه دارد. قهرمانی که در مقابل تاریکی بایستد و روشنایی را به شهر برگرداند. «شبگرد» خود را در میانه‌ی این غوغا می‌یابد. مردی که در اثر حادثه‌ای ناگوار حافظه‌اش را به کلی از دست داده و حتی از هویت خود نیز بی‌خبر است. همه چیز برای او مبهم و تاریک است. اما برای روشن شدن حقیقت، نور باید بر همه چیز بتابد و این‌گونه است که شبگرد برای یافتن هویت خویش در نبرد با تاریکی قرار می‌گیرد. آیا او همان ناجی‌ست که می‌تواند در این مسیر، عدالت را به شهر بازگرداند؟

گیم‌ پلی

بازی شبگرد در سبک اکشن ماجراجویی با دوربین سوم شخص طراحی شده و از مکانیک‌های استاندارد این سبک بازی‌ها مثل تیراندازی، سنگر گرفتن و QTE بهره می‌برد. فضای بصری بازی به فضای نوآر نزدیک است و شخصیت‌های مختلفی در بازی وجود دارند که گیمر در روند بازی و مواجهه با شخصیت‌های کلیدی با غولآخرهای مختلفی روبرو می‌شود.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی شبگرد: طلوع تاریکی

  • سیستم عامل: ویندوز XP سرویس پک 3، ویندوز ویستا و بالاتر
  • پردازنده‌ی مورد نیاز: حداقل 2 گیگاهرتزی
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 2 گیگابایت
  • کارت گرافیک: ATI Radeon HD 3600، Nvidia GeForce 8600 یا کارت‌های هم سطح
  • دایرکت ایکس: 9
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 12 گیگابایت

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی شبگرد: طلوع تاریکی

  • سیستم عامل: ویندوز 7، 8 یا بالاتر
  • پردازنده‌ی پیشنهادی: intel core i5 2.5+ GHz
  • حافظه‌ی RAM پیشنهادی: 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک: AMD Radeon HD 6450، Nvidia Geforce 530
  • دایرکت ایکس: 11
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 12 گیگابایت

نکته: چنانچه هنگام تجربه‌ی بازی با پرش یا پارگی تصویر مواجه شدید، دستورالعمل زیر را انجام دهید:

به پوشه‌ی HayoolaLibrary بروید سپس library را باز کنید و روی shabgard کلیک کنید. در ادامه به پوشه‌ی Engine و سپس Config بروید. در نهایت فایل BaseSystemSettings.ini را با نوت‌پد باز کنید و UseVsync=False را به UseVsync=True تغییر دهید. (با تشکر از کاربر عزیز رامین 47 برای به اشتراک‌گذاری این راهکار)

 

برای خرید این بازی می‌توانید به پلتفرم گیمینگ هیولا مراجعه کنید:

خرید بازی شبگرد: طلوع تاریکی

نظر شما چیست دوستان؟ بازی شبگرد را تجربه کرده‌اید؟

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها