Sniper Ghost Warrior Contracts 2 شما را به Kuamar دعوت می‌کند

Sniper Ghost Warrior Contracts 2 شما را به Kuamar دعوت می‌کند

به گزارش ساویس‌گیم، Sniper Ghost Warrior Contracts 2 با تریلر جدید خود خودنمایی می‌کند. این بازی جذاب فضای اروپای شرقی در نسخه‌های گذشته را کنار گذاشته است. این بار قرار است وقایع بازی در بیخ گوش ما اتفاق بیفتد. در کشوری خیالی واقع در خاورمیانه به نام Kuamar. نقشه‌های بزرگ با موقعیت‌های اسنایپ فوق‌العاده و مخفی‌کاری دلچسب مثل همیشه امضای این سری خواهد بود.

همانطور که گفتیم Kuamar یک کشور فرضی در خاورمیانه است. کشوری که تحت رهبری دیکتاتوری به نام عمر البکر قرار دارد. که البته همسر این حاکم به نام بیبی رشیده هم در امر حکمرانی او را یاری می‌کند. Kuamar با نقشه‌های متنوع خود حسابی دلچسب به نظر می‌رسد. مخفی‌کاری و مبارزات فاصله‌ی نزدیک هم در Sniper Ghost Warrior Contracts 2 حضور خواهند داشت. تریلر جذاب این بازی را در پائین تماشا کنید.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

بازی Sniper Ghost Warrior Contracts 2 در تاریخ 14 خرداد ماه عرضه خواهد شد. پلتفرم‌های مقصد بازی را PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One و PC تشکیل می‌دهند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ طرفدار بازی های اینچنینی هستید؟ نظرتان در خصوص بازی Sniper Ghost Warrior Contracts چیست؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها