نسخه بتای بازی Final Fantasy 14 برای پلی‌استیشن 5 در دسترس است

Final Fantasy 14

بازی Final Fantasy 14 ساخته Square Enix با تحسین منتقدان اکنون در پلی‌استیشن 5 در دسترس است. البته به صورت بتای باز. بتا به همه بازیکنان کنونی پلی‌استیشن 4 اجازه می‌دهد تا نسخه جدیدی را بارگیری کنند تا تمام محتوای خود را به نسخه پلی‌استیشن 5 منتقل کنند. بازیکنان جدید می‌توانند به نسخه آزمایشی رایگان دسترسی داشته باشند که دسترسی به بازی پایه و Heavensward را با 60 مرحله فراهم می‌کند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

همراه با وضوح 4K، پشتیبانی از دوال‌سنز و زمان بارگیری بهتر، نسخه پلی‌استیشن 5 برای حرکت بازیکنان ارائه می‌دهد. بسته به پیشرفت بتای باز، سرویس رسمی می‌تواند به محض پایان کار مستقیماً فعال شود. در صورت وقوع ، بازیکنان می‌توانند داده های خود را انتقال دهند.

برای بازیکنان غیر پلی‌استیشن 5 ، پچ 5.5 “Death Unto Dawn – Part 1” نیز برای Final Fantasy 14 فعال است. این ماجراهای جدید سناریوی اصلی را ارائه می‌دهد. داستان را به عنوان بسته‌ی گسترشی Endwalker در پاییز تنظیم می‌کند. سیاه چال جدید ، Paglth’an ، به همراه The Sorrow of Werlyt Trial نیز در دسترس است که بازیکنان با سلاح جدید VIIth Legion مبارزه می‌کنند. همچنین می توانید انتظار داشته باشید قسمت بعدی YoRHa: Dark Apocalypse Raid در دسترس باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها