حالت آنلاین بازی Watch Dogs: Legion اکنون در دسترس است

Watch Dogs Legion

پس از مواجه شدن با تأخیر اولیه، حالت آنلاین بازی Watch Dogs: Legion اکنون برای رایانه در دسترس است. به‌روزرسانی 3.22 امروز به صورت مستقیم اجرا شد و همراه با آماده سازی حالت چند نفره آنلاین برای انتشار، همچنین شامل تعدادی از اصلاحات است. یوبیسافت همچنین مجدداً تأیید کرد که اولین عملیات تاکتیکی در تاریخ 23 مارس برای همه سیستم عامل‌ها اجرا می‌شود. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

در مورد مشکلات اختصاصی رایانه شخصی که برطرف شده‌اند. این اشکال شامل یک صفحه بارگیری بی‌نهایت پس از شروع بازی و عدم انعکاس صحیح اشیا به هنگام فعال کردن رهگیری پرتو است. همچنین مشکلاتی که باعث افت عملکرد بعد از ساعتها استفاده از GPU AMD یا رهگیری پرتو شده است نیز برطرف شده است. این علاوه بر رفع مشکلات متعدد است.

حالت آنلاین Watch Dogs: Legion در حال حاضر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس سری اس و ایکس، پلی‌استیشن 5 و همچنین گوگل استدیا در دسترس است. این برنامه تعامل آنلاین بازیکن را با رویدادهای جهان باز و مأموریت‌های مشترک اضافه می‌کند. Spiderbot Arena نیز وجود دارد ، یک حالت PvP رایگان که برای همه در دسترس است. در ماه‌های آینده انتظار محتوای بیشتر و به روزرسانی‌ها جدید از این بازی را داشته باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها