تقویم گیمینگ سال 1400

هدیه‌ی ویژه‌ی نوروزی ساویس‌گیم، تقویم گیمی سال 1400

عرض ادب و احترام خدمت تمامی کاربران محترم رسانه‌ی ساویس‌گیم. امیدواریم علیرغم تمام مشکلات و سختی‌ها سال خوبی را پشت سر گذاشته باشید. در طول فعالیت چند ماهه سعی کردیم بهترین اخبار و مقالات را برای شما خوبان فراهم کنیم و در این راه تمام تلاش خود را به کار گماردیم.

اکنون که به پایان سال رسیده‌ایم ضمن این‌که پیشاپیش سال جدید را به شما تبریک عرض می‌کنیم یک هدیه‌ی ویژه برایتان داریم: تقویم گیمینگ سال 1400. یک تقویم فوق‌العاده که شما را از تاریخ عرضه‌ی بازی‌های مهم مطلع می‌سازد. همچنين سالگرد بازی‌های بزرگ نیز در آن لحاظ شده است.

امیدواریم که این هدیه‌ی ویژه مورد پسندتان واقع شود. برای دریافت این تقویم به لینک زیر مراجعه کنید. همچنين اگر هنوز عضو شبکه‌های اجتماعی ما در تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و توئیتر نشده‌اید، لطفاً هر چه زودتر با حضور گرمتان به ما روحیه دهید.

شایان ذکر است که ما در ساویس‌گیم برنامه‌های ویژه‌ای هم برای ایام نوروز تدارک دیده‌ایم. از معرفی بهترین بازی‌ها و فیلم‌ها گرفته تا بررسی بازی‌های بزرگ و مقالات جذاب گیمینگ و سینمایی.

اگر نظر و پیشنهادی در این خصوص دارید لطفاً در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. باری دیگر سال جدید را به شما تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم سال خوبی را در کنار خانواده در پیش داشته باشید.

دانلود تقویم گیمینگ سال 1400

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها