رسمی: Outriders از همان روز عرضه روی Xbox Game Pass منتشر خواهد شد

رسمی: Outriders از همان روز عرضه روی Xbox Game Pass منتشر خواهد شد

به گزارش ساویس‌گیم، این بازی ابتدا در E3 2019 معرفی شد. Outriders یک تیراندازی چندنفره است که بین 1-3 بازیکن را پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است که ساخت بازی بر عهده‌ی توسعه دهنده‌ی Bulletstorm می‌باشد. یعنی استودیوی People Can Fly. بازی مورد بحث قرار است برای کنسول‌ها، PC و Stadia عرضه شود. همچنین بازی بین پلتفرمی بین همه‌ی نسخه‌ها امکان‌پذیر است.

Outriders به عنوان “یک ماجراجویی گسترده، وحشیانه و پر از سلاح‌های تخیلی، غنائم راضی کننده و شخصی‌سازی گسترده” توصیف شده است. کلاس‌های مختلف شخصیت‌ی برای انتخاب وجود دارد. از جمله Pyromancer ،Trickster و Devastator. که هرکدام نقاط قوت و توانایی‌های خاص خود را دارند.

بازیکنان در Outriders می‌توانند شخصیت خود را ارتقاء دهند و مهارت‌های خود را شخصی سازی کنند. همچنین برای به‌روزرسانی اسلحه و زره  غنیمت پیدا کنند. یا اینکه با NPC‌ها صحبت کنند تا در مورد داستان اطلاعات کسب کنند و قفل مراحل را باز کنند.

رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر تابستان گذشته گفت که  در تلاشند تا بازی‌های شخص ثالث بیشتری را به Game Pass بیاورند. در حال حاضر، همه‌ی عناوین استودیوهای داخلی Xbox در کنار نسخه‌های عمومی آن‌ها در Game Pass نیز منتشر می‌شوند. اما بازی‌های شخص ثالث بعد از مدتی اضافه می‌شوند. البته به غیر از چند استثنا مثل همین Outriders.

بازی Outriders قرار است در تاریخ 12 فروردین‌ماه برای PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X and Series S, Google Stadia, Microsoft Windows منتشر شود. در همان روز عرضه مشترکین گیم پس می‌توانند به رایگان از این بازی لذت ببرند. 

نظر شما چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها